Wie wil mijn dochters een kaartje sturen> NIEUWS! update pag 25

Discussie in 'De lounge' gestart door allwoman, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Hahahha top,ja waarschijnlijk wel snel hoor!Ze hadden het eerst over midden juni,maar ze verwachten dat deze eerder komt..kan eigenlijk elk moment zijn...

Het is dan wel tijdelijk maar o jullie moesten eens weten...weer rust om je heen,en van binnen,je veilig voelen,is alles waard.

2. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    O wat een goed nieuws!!
    Eindelijk zicht op wat goeds!

Even off topic; ik zie mijn kaartjes er volgens mij niet bij hangen. Heb je ze gekregen??? Al een paar weken geleden. Het zijn van die beweegbare (?snappie?) kaarten, een hond en een poes.

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Penk: Jazeker! Hangen ertussen hoor,daar zijn ze weg van ,hele leuke kaarten ,thanks!(wist gelijk welke je bedoel)

4. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    O gelukkig! Vind het altijd zo vervelend als je iets beloofd, en je doet het niet.
    In dit geval; je beloofd kaartjes te sturen en ze komen niet aan, haha.

5. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik ga je trouwens zo een pb sturen!

6. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

En hoe is het nu? Hebben jullie nog wel kunnen genieten van konininnedag?

7. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Ik ben ook benieuwd hoe het met je gaat!

(ben het trouwens niet vergeten hoor!)

8. Lara11

Lara11 Niet meer actief

Zo, terug van vakantie en snel even spieken hoe het met jullie gaat. Hoe gaat 't? Wat 'n fijne update, zit er al schot in?

9. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik moest aan jou en je dochters denken.......hoe gaat het nu met jullie?

10. PenK

PenK VIP lid

20 jan 2006
    6.275
    521
    113
    Het is alweer een tijdje geleden dat we wat gehoord hebben van @Allwoman.
    Hopelijk gaat het goed met je en ben je te druk in je nieuwe huisje, of iets anders leuks natuurlijk.

11. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Sorry mijn laptop is overleden..heb nu even een heel kleine tablet te leen maar typen gaat erg moeilijk.
    het crisishuis gaat niet door geen idee waarom..het is nu wachten op een tijdelijke crisisflat.nog geen uitzicht op iets anders.
    1huisgenoot is nu weg de andere is nu aan het verhuizen.er is veel gebeurd en 1 heeft me ook lastig gevallen.gelukkig is die nu bijna weg
    dan afwachten wat ervoor in de plaats komt.
    eigenlijk zit alles tegen op het moment.laten we hopendat we even rust mogen krijgen..bedankt allemaal!

12. Senninha

Senninha VIP lid

13 aug 2007
    62.755
    0
    36
    Wat naar toch allemaal.
    Had je eindelijk een strohalm om weg te kunnen gaat het weer niet door.
    En dan ook nog lastig gevallen worden.:(

Ik hoop dat je snel weg mag daar en eindelijk de rust krijgt die jij en de meiden zo verdienen.

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

dikke digi knuffel!

14. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank jullie wel!

15. mv3hartendiefjes

mv3hartendiefjes Niet meer actief

ik hoop dat hij snel leeg komt zo dat jullie een beetje eigen plekje hebben

16. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Wat verdrietig om te horen zeg :( Ik had zo'n goede hoop dat jullie lekker op een eigen plekje zouden zitten.
    Hopelijk gaat het snel weer goed met jullie!

17. zogezegend

zogezegend Niet meer actief

dit noem ik nou oermoedermoed!! ik kan niet in woorden uitdrukken hoeveel kracht er nodig is om de volgende dag door te gaan als je niet weet wat die gaat brengen, en je je kinderen probeert alles te geven, terwijl je "niks" hebt.
    ik heb zelf ook in een dak en thuisloze opvang gestaan met toen destijds mijn jongste..ik werd heel vriendelijk begroet door drugsgebruikers en alcholisten..
    ik ben van kennis naar kennis, en vrienden gegaan omdat mijn maag echt omdraaide, daarom dat mijn hart breekt als ik lees dat jij die keuze niet hebt..
    de troost voor de toekomst zijn de enige woorden die ik je kan bieden, hoe ongelofelijk sterk je zult zijn, als je hierdoorheen bent, en hoe ongelofelijk gelukkig je zal zijn met je meiden op het moment dat je ze in hun bedjes stopt, in je eigen huisje straks...en zelf nog even beneden op je bank zit..
    je hebt het nu nog niet, maar het gaat komen!!
    ik zou graag ook je adres krijgen om wat leuks te sturen, voor je meiden ook graag hun naam zodat ik het wat persoonlijker kan doen..
    keep your head up!! x

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik moet huilen door je lieve reactie..dank je wel.we halen nog elke dag steun uit jullie kaartjes.

19. Nic1976

Nic1976 Fanatiek lid

27 okt 2009
    4.545
    732
    113
    Godsamme word er zo boos om dat ze je daar nog steeds hebben zitten ... hoop dat ook dat je heeeeeel snel naar een nieuw eigen stekkie kan gaan. Had ik maar een dikke villa dan kon je zo binnenkomen om ff tot rust te komen.

Sterkte

20. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank je. Zit er ook behoorlijk doorheen op het moment

Deel Deze Pagina