Volg dit topic in stilte! Maar wat een opluchting! Hopen op het beste, je bent zo onwijs sterk! Hou dat zo, en jullie komen er zeker bovenop.. Dikke knuffel voor de meiden van alle zwangerschapspagina'tantes'! En uiteraard ook voor jou.
ik wilde even laten weten dat ik je enorm sterk vind.. Ik heb met je te doen dat je die kracht moet laten zien op dit moment. Ik hoop dat het licht aan het einde van de tunnel een enorme zon blijkt te zijn die niet gaat stoppen met schijnen..
Jeetje meid heb echt respect voor je hoe je dit allemaal doorstaat! Je bent een topmoeder! Bem blij voor je dat er nu licht is aan de winde van de tunnel. Wat een opluchting moet dat zijn. Vind het niet normaal dat het allemaal zo lang moet duren zeg! Hoop dag de wethouder snel een huisje voor vast heeft voor jou en je stoere meiden want ook van js meiden vind ik het super knap hoe ze dit doorstaan en dat doen ze omdat ze zo een stoere sterke moeder hebben!!
meid, ik zit met kippevel en tranen in mijn ogen je update te lezen. Wat goed ik hoop ook op een vast plekkie dan kun je echt gaan bouwen. wat goed van die wethouder. ben benieuwd aanstaande maandag, in ieder geval een eigen plek en misschien wel een vast eigen plekje.
Wat een spannende berichten. Een tijdelijke flat voor jullie alleen is al geweldig, maar een vaste stek zou helemaal toppie zijn. Ik ga keihard voor jullie duimen!!!! Nog even volhouden!!! Dikke knuf!!
Dank jullie allemaal voor jullie lieve reacties!! Pas na het berichtje van zogezegend realiseer ik me dat we idd ergens anders zitten met de zomervakantie...en wat fijn!!! Ik ben dan ook een paar weken helemaal alleen en wat een andere lading geeft dat zeg dat ik me dan terug kan trekken op mijn eigen plekje. De meiden (vooral de oudste) is erg ondersteboven,ik heb gister wat kalmerends gehad en heb eindelijk weer geslapen.Dit weekend zijn de meiden bij hun vader en probeer ik mijn hoofd wat leeg te maken. Ongeveer vanaf komende woensdag komt er weer een gezin bij dus we gaan hopen dat het allemaal snel mag gaan. Wat de wethouder betreft,ik vind dat zo spannend,durf er verder niet teveel op te hopen ..maar als er iemand een vinger in de pap heeft is zij dat wel. Super dat zij zich persoonlijk inzet. Hier nog een stuk in de krant: Leger krijgt een 'doorstroomhuis' - Kampen - Regio - Stentor
Oooh wat fijn voor jullie!! En als jullie ooit in Friesland zijn, kom dan gerust met je dochters langs. Ik heb een sprookjespaard die ze gerust mogen komen borstelen hoor
Geen vaste plek helaas..maar de tijdelijke flat lijkt zo een fijn plekje..ben benieuwd hoe het van binnen is!
Weet je nu al wanneer??? Hopelijk heeeeeeeeel gauw meis, en dan heb je een rustige vakantie met je meiden hoop ik! Sterkte!
Nee we weten het nog niet. Het is mijn oudste teveel geworden nu..en ik hoorde gister dat er voor dit weekend een verslaafde hier zal komen slapen. Ik weet om wie het gaat en ga mijn meiden dat niet aandoen.de komende 2 nachten slapen we bij een vriendin op de bank. Ook heb ik medicijnen gekregen om mijn hartslag naar beneden te brengen. Maandag komt er een gezinnetje bij..de laatste loodjes nu..laten we hopen dat we snel weg kunnen.
Heeeeeel veeeeeeeeeeeel succes gewenst allwoman!!! Voor jou en je 2 meiden!! Houd het nog even vol meid *KNUFFEL*
Neeh, dit meen je niet, ik hoop dat je zo snel mogelijk je eigen stekkie krijgt, en de tijdelijke flat zou ook al fijn zijn, al is het maar dat je niet steeds mensen tegen komt die je niet wil tegen komen, pfff wat een gedoe zeg dikke knuffellllll ps. als het nog steeds geld om een kaartje te mogen sturen voor je meiden en ook jou, pb maar
Dank jullie! Heb begrepen dat die man nu ieder weekend hier gaat komen. Komend weekend zjjn mijn dochters bij hun vader, dus dat scheeld. Vandaag komt er ook een gezin bij,duz zit ik in ieder geval niet alleen met hem. We zijn net langs de tijdelijke flat gefietst en ze zijn er bezig!kan me niet snel genoeg gaan.