Alle beetjes helpen absoluut. Wij zijn weg omdat het zijn huis is op zijn naam,hij werkt ons erg tegen en is erg onvoorspelbaar ,emotioneel trok ik het niet dus heb onze spullen gepakt...hij is absoluut niet van plan mee te werken. Willen jullie mij pb-en? ben bang dat ik mensen vergeet terug te pb-en! Bedankt allemaal hoor..helemaal top.
ach, wat een rotsituatie! Een kleine moeite om je meiden een kaartje te sturen... Veel sterkte, moet niet makkelijk voor je zijn!
Dank je wel.super al zoveel reacties..die meiden weten niet wat ze zien. ze verdienen het zo. dank jullie!
Hey meid er komt een PB aan van me!!! Ook al is het niet het gewenste kaartje een beetje steun vanuit het buitenland mag toch ook wel Hou je taai je komt er wel met zo'n lieve instelling om dit te doen voor je meiden!!! Dikke SMAK en zwaar veel respect
Kaartjes zijn op de bus!!! Misschien komen ze morgen al wel... Leuk om die snoetjes te zien!! Sterkte meid *knuffel*
Lieve meid jullie gaan er samen komen daar ben ik zeker van. Heb je ook even een pbtje gestuurd. Dikke knuffel voor jou en denk aan jullie.
Hai meid, Ik ga je meiden ook een kaartje sturen hoor! Heb je verder nog wat nodig trouwens? Ik stuur je een PB. x
ik weet precies wat je doormaakt heb zelf ook een tijdje in een opvang gezeten en wat je doet is moedig er is echt veel moed nodig om die stap te maken...... uiteindelijk kom je er sterker dan ooit uit. Je bent een moedige,sterke,lieve moeder je kindjes mogen trots op je wezen ze zullen weten dat je er altijd voor hun bent.!
Vandaag echt een zware,emotionele dag.Dan komt er iemand van het leger des heils speciaals voor ons de post boven brengen. bedankt bedankt...de meiden konden weer even lachen en ze zijn er heel blij mee,een hoop aaaahhh en oooohh's