Wat leuk dat je een foto hebt gemaakt! Zo zien we dat ze in ieder geval goed zijn aangekomen!! Houd je taai allwoman!
Jullie moesten eens weten hoeveel jullie kaartjes en reacties/opbeurende woorden doen. Op dagen als dit slepen ze je erdoor. Voor mijn kids sta ik op momenteel,dat mogen jullie best weten. O wat ben je sterk zeggen ze in mijn omgeving..maar zo voel ik me nu niet. Mijn huisgenoot heeft nogal wat psychische issues en doet me erg denken aan mijn ex..erg confronterend..dat,samen met mijn eigen emoties en die van de kids,benauwen me soms.Het is tijdelijk en uiteindelijk hebben we ons eigen meidenhuisje,daar hou ik me aan vast.
Hey meis, hoe gaat het vandaag met je? Mijn kaartjes komen eraan hoor. Even een dikke knuf voor jou. *Geeft allwoman een dikke knuf*
Hij is op de post!!! Geen eiffel toren maar wat anders moois. Hoop dat je hem snel hebt!!! Grote groet vanuit France
ennnnnn update!! bedankt allemaal voor het kleurboek,het k3 armbandje.,de mooie kaarten en de ontroerende teksten!!!
Wat leuk een foto! Dan geeft mij ook een kippenvel moment om mijn kaart te zien hangen. Goed aangekomen dus! Fijn dat jij en jouw lieve meiden er zo blij van worden!
Leuk de foto. Ik zeg het weer en had het ook al geschreven laat je ons wel even weten als je nog meer dingetjes nodig heb. Ook bijvoorbeeld iets voor jou? Ik hoop zo dat jullie snel je eigen huisje krijgen en de rust die jullie verdienen.
Dank jullie!! Op dit moment hebben we niets nodig geloof ik,we redden ions. Dinsdag kijk ik weer bij het 2e handswinkeltje van het leger hier voor kleding voor de oudste,dat mogen we zo mee nemen. Ik hoop maandag wat leefgeld te kunnen regelen,desnoods via het leger,heb nog wat eten van de voedselbank maar heb vandaag de laatste euro aan een brood uitgegeven. We komen nog niets te kort.
hey wilde nog even zeggen dat ik mijn exuses aan wil bieden voor het slecht handschrift hoor dat je er iets uit kon maken!
Dat was prima te lezen en ook totaal niet belangrijk,het gaat om de intentie..dank je wel voor je lieve kaartje.
mag ik ook een pbtje? hoe gaat het nu, is er al uitzicht op een woning? heeft Het Leger een soort van voorrang bij de woningcoƶperaties? Lijkt me heel zwaar wat je nu meemaakt. en voor de meiden ook, dus daarom ga ik een kaartje sturen!
Ik zal je het adres sturen.Morgen hoor ik hopelijk iets meer.. Het leger heeft idd een korter lijntje met de woningbouw en kunnen bemiddelen...dan kunnen ze ons een woning aanbieden nog voordat het anderen aangeboden wordt. Ik hoop het van harte...ze hebben hier aan alle kanten al laten doorschemeren dat dat vaak zo gaat hier,maar ik ga morgen even een gesprek aan met iemand van het korps. Ook heb ik morgen een gesprek met het vertrouwenspersoon van school,die gaat misschien namens school(welzijn van de kids) in gesprek met de woningbouw. Mijn dochter geeft ook aan naar het maatschappelijk werk van school te willen,dus die trek ik ook aan haar mouw. Morgen zou ik ook terug gebeld worden door de gemeente,hoe het verder te regelen voor ene uitkering want dat vlot niet echt en heb geen leefgeld momenteel. We hebben het zwaar momenteel,ik heb moeite met mijn huisgenoot omdat zijn gedrag nogal confronterend is (net als ex en wat meer) Ik heb de neiging me de hele dag op de kamer op te sluiten maar dat kan natuurlijk niet met de kinderen.Hij is verder ook heel aardig en behulpzaam hoor maar heeft oa borderliner en autisme aanverwante stoornissen en dat onberekenbare kan ik niet hebben nu. bedankt allemaal!