Wat heftig ook van je huisgenoot, kan me voorstellen dat het nogal confronterend is! Hopelijk kan het ldh wat voor jullie betekenen mbt een woning! Sterkte!
ook het consultatiebureau zou nog iets voor je kunnen betekenen, omdat je dochtertje 3 is valt ze daar nog onder.
Vandaag weer een hele lading kaartjes gekregen,de oudste mag die van haar straks uitpakken als ze uit school komt. Bedankt allemaal voor de onwijs lieve teksten,de ketting,de lichtarmbandjes en de stickers.. Dit doet zoveel!!! Vanmiddag gaan we ze weer aan de muur plakken e zal er uiteraard weer een foto gemaakt worden
Vandaag gesprek gehad met maatschappelijk werk en het vertrouwenspersoon van school,zij gaan samen met de directeur ook contact opnemen met de woningbouw. Voor mijzelf ook weer afspraak gemaakt met maatschappelijk werk...as donderdag gaat de oudste ook op school met iemand praten. Ook ben ik naar de huisarts geweest voor een soa test. vanavond komt iemand van het leger op gesprek en die helpt me hopelijk ook financieel een beetje,als dat lukt ga ik morgen met de trein naar het uwv voor mijn uitkering.
Het eerste kaartje is gratis : Kaarten maken? Kaartje sturen? Fotokaarten? - Kaartje2go Dus wie een kaart wil sturen kan het hier gratis
Wat een mooie meiden zeg!!! Wil Noa wel als huwelijkskandidaat voor mijn zoon (Danique is te oud) Je bent goed bezig meis, nog even volhouden. En hier mag je lekker spuien hoor als je wilt. Knuf van mij!
Mooie foto van jouw 2 meiden! Daar doe je het dan uiteindelijk allemaal voor! Ze treffen het met jou als moeder! Sterkte en een *knuffel* voor jullie