Wie wil mijn dochters een kaartje sturen> NIEUWS! update pag 25

Discussie in 'De lounge' gestart door allwoman, 5 mrt 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. pinguin

pinguin Bekend lid

8 apr 2011
    974
    1
    0
    somewhere
    ik duim voor jullie mee!
    wat een ellende zeg!
    hopen dat ze er vaart achter gaat zetten om voor jullie een huisje te regelen

maar wel heel fijn dat je zoveel kaartjes hebt gekregen!
    hopelijk zijn de kaartjes die ik heb gestuurd aangekomen!

2. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Heee! Hier duimen mijn duimen ook hard voor jullie! Zijn de kaartjes aangekomen ? Fijn dat er al zoveel kaartjes zijn gekomen....

Liefs ! x

3. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Dank jullie wel!
    En mama van Chloe en beautevil jullie kaartjes zijn aangekomen,hartelijk bedankt daarvoor!!!! Het lukt me niet iedereen persoonlijk te bedanken..sorry daarvoor!

4. Jsvlinder

Jsvlinder Niet meer actief

Hoi meis, ik duim ook mee!!! Je arme meissie!! Ik hoop van harte dat die vrouw van de woningbouw wat voor jullie kan doen.

Dikke knuf voor jullie alle drie!

5. mimi83

mimi83 Niet meer actief

o lees met kippevel je stukje. dat de emoties eruit komen is goed maar tjeemig wat moet dat zeer doen aan je mama hart.

wat super dat die vrouw bij jullie is geweest hopenlijk gaat dat snel reactie geven!

mijn kaartjes gingen gister de bus in, maar aangezien ik in een gehucht woon gaan ze vandaag pas met de post mee. hihi.. komt goed.

Belangrijker vind ik dat jullie een eigen veilig plekje krijgen!!en kunnen gaan werken aan herstel!

6. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Meid meid...:( Mijn hart breekt voor jullie!
    Ik wou dat ik wat voor je kon doen!

Hopelijk gaat die mevrouw snel wat voor jullie regelen...
    Ach, de arme meis die zo haar eigen vertrouwde (oude) omgeving mist :(

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Bedankt voor jullie lieve reacties,dat doet heel veel!
    Maatschappelijk werk grijpt waarschijnlijk ook in,die vindt het ook geen goede situatie..dit ivm mijn huisgenoot.

8. beautevil

beautevil Fanatiek lid

23 dec 2011
    2.156
    1
    38
    in het oosten !!
    Geeft niks !! Was gewoon nieuwsgierig hehe..

9. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb begrepen dat er achter de schermen door woningbouw ,maatschappelijk werk en sociale zaken druk aan onze situatie gewerkt wordt.Sinds gister is het met mijn andere huisgenoot ook helemaal mis (ex-verslaafde bang voor terugval) en dat geeft extra druk op de ketel..laat maar komen die telefoon!!!

10. Lara11

Lara11 Niet meer actief

pfoeh... wat naar!! Maar erg fijn dat er achter de schermen veel aandacht voor is. Nu nog voor de schermen! Hou vol!

11. Jsvlinder

Duim, duim!!!! Laat ze opschieten!!! Wat eng zeg met twee van die onberekenbare types in 1 huis. Als ze echt heel eng gaan doen, kom ik jullie ophalen hoor. Ik moet er een eind voor rijden, maar dat maakt me niks uit, als jullie maar veilig zijn.

12. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik heb je een berichtje gestuurd,maar dank je wel hoor!!!!

vandaag intake gehad van peuterspeelzaal en volgen de week di gaat ze een ochtend meedraaien,fijn.

13. Jsvlinder

Oh das leuk, kan ze lekker spelen en met andere dingen bezig zijn:)

14. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Ik ben zonet met Noa naar de woningbouw geweest en heb een gesprek aan gevraagd,de vrouw die hier was komen kijken was er niet dus ik sprak haar collega.
    Ze wist gelijk wie ik was en wat mijn oude adres was!Ze zijn echt hard bezig om een huis voor ons te zoeken want ze vinden deze situatie niet kunnen.
    Ze zijn gebonden aan bepaalde regels die ze moeten volgen ,omdat er natuurlijk veel meer schrijnende gevallen zijn en daarom ga ik waarschijnlijk eerst een huis van het leger huren ,wat later op mijn naam komt. Of het is eerst een tijdelijke woning,maar dan krijgen we in ieder geval de rust.
    Het zal dit weekend niet worden maar lang zal het niet meer duren,as maandag belt de vrouw die hier is komen kijken in ieder geval om het nog even met mij kort te sluiten.
    De vrouw hier kreeg ook tranen in haar ogen

15. AnneThamar

AnneThamar Niet meer actief

Oooh wat fijn voor jullie! Hopen dat het maandag doorgaat allemaal.

16. Lara11

Lara11 Niet meer actief

17. Nynke

Nynke VIP lid

30 sep 2006
    8.087
    0
    0
    Frankrijk
    Mijn kaarten zijn eindelijk onderweg. Ik duim mee dat jullie maandag heel goed nieuws krijgen.

18. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    Bedankt! Ik verwacht maandag nog geen echt nieuws,maar ik word in ieder geval weer gebeld...

19. Jsvlinder

Spannend allemaal!!! Ik blijf duimen. Nog even volhouden en dan lekker een eigen stekkie!!!

20. Bkoenen

Bkoenen Niet meer actief

Ik ga ook heel hard voor je duimen!!

Deel Deze Pagina