Nou over 6 weken hebben we een tijdelijk onderkomen (eengezinswoning),is wel een crisisopvang dus kunnen alsnog mensen bijkomen..geen alleenstaande mannen in ieder geval...Het is te hopen dat we gewoon geluk hebben met een spoedwoning voor die tijd...want wat gebeurd er ondertussen hier?(ander huisgenoot is ex-verslaafd,depressief,bang voor terugval hele dag stoned en maakt enorme bende) En wie komen er over 1,5 week in de plaats van onze ene huisgenoot?
jeetje over 6 weken en dan nog niet eens vast... hoop zo voor je dat je voor die tijd iets goeds krijgt!!
Jeetje, wat duren dat soort dingen toch lang! Pfff... Ik wil je even zeggen dat je een super sterke vrouw bent, die ondanks alles positief kan kijken! Je dametjes boffen met jou. Hou vol meid!! Je kan het. Liefs Ni84
Dank jullie. Ik weet inmiddels wel wat meer maar mag er niets over zeggen omdat ze eerst nog in de buurt moeten polsen hoe de mensen het vinden etc ,het kan roet in het eten gooien. Het is op zich niet verkeerd en ook wel een geruststelling dat er alleen gezinnen of vrouwen bij kunnen komen.Voor hetzelfde geld zit je er een tijdje alleen,zonder andere personen,dan is het een mooie overbruggings periode. Wat mij nekte is de onzekerheid en dat dit toch wel weer onverwacht nieuws was.wat gaat er de komende weken gebeuren hier? dat vind ik best eng.Ik heb mijn zorgen uitgeproken in ieder geval.Het mooiste zou zijn als we al eerder worden uitgeloot voor een spoedwoning.We kunnen niets anders doen dan afwachten,hopen dat het meevalt en er het beste van maken.
OHHHHH balen maar toch ook wel weer een klein/groot stapje vooruit. Hoop dat er nog beter nieuws komt ... blijf doorduimen hier!
Bedankt allemaal!Ook voor de kaartjes die we nog steeds krijgen,zal gauw weer een foto maken. Het leger heeft geregeld dat we vanaf vanmiddag tot zondagmiddag naar een bed and breakfast mogen hier in de buurt.Het is een blokhut bij een boerderij op het land die daarvoor verhuurd wordt. Omdat we erdoor zaten en we zo even uit deze situatie zijn...heel erg lief!