hoi meiden! weet het niet zeker maar volgens mij ga ik ongi worden! had net na het klussen last van wat rood roze bloed.. dus denk dat het er helaas toch aan zit te komen .. maarja nu heb ik wel zerheid en weet ik waar ik aan toen ben en dus niet zwanger ben shijnbaar! maar nu wil ik gaan beginnen met tempen, maar heb ik daar nog wat vraagjes: moet ik daar vanaf morgen (als ik ongi ben) mee beginnen?,hoe weet je waneer je je ei heb en het meest vruchtbaar ben dus?, en hoeveel weken naar je ei word je ongi? etc.etc.etc! bedankt alvast! en veel succes met zwanger worden of zijn allemaal! xxx
je moet beginnen op de dag dat je "echt"ongesteld bent.altijd op het zelfde tijdstip ook in het weekend..en rectaal is het beste.. je kunt ook een kaartje invullen op fertilityfriend.com . je moet dan elke dag je temp invullen en nog een aantal dingen (of je ovulatietest hebt gedaan wanneer je hebt geklust en dan geeft hij vanzelf een rood kruis aan en dat betekent dat je eisprong is geweest.. succes
ja klopt.. maar je hebt ook een andere site en daar kan je de laatste 4 menstruaties invullen als je wilt en dan kunnen ze zeggen wat de meest vruchtbare dagen zijn. die tip heb ik ook gekregen. in elk geval veel succes
Maar klussen kan je het beste doen vlak voor je ei. Ik heb het liefste de avond voor mijn ei, dan hebben de zaadjes nog even de tijd om naar boven te zwemmen.