wie wil mijn kaartje bekijken? Omdat ik 8DPO positief testte...

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door MamiReg, 25 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamiReg

MamiReg Actief lid

25 mei 2011
    274
    0
    16
    NULL
    NULL
    #1 MamiReg, 25 okt 2011
    Laatst bewerkt: 25 okt 2011
    Ik dacht het echt zeker te weten, maar nu twijfel ik toch aan de *eisprong* die FF heeft neergezet.

Op 8 DPO heb ik midden op de dag getest vanuit een opwelling omdat ik misselijk was. De teststreep was vrij licht maar zeer duidelijk. Twee dagen daarna testte ik bijna even donker als de controlestreep en vandaag testte ik (11DPO) donkerder dan de controlestreep.
    De laatste (negatieve) test die ik heb uitgevoerd was 1 maand terug.
    De reden dat sommige temperaturen *bolletjes* zijn en geen streepje doortrekken, is omdat ik toen veel later dan normaal opstond.

Mijn vraag: Wanneer denken jullie dat mijn eisprong is geweeest, ofwel, hoe lang zou ik zwanger kunnen zijn? De volgende link laat mijn laatste 2 temp. kaartjes zien.

364d86 Ovulation charts on FertilityFriend.com

Achtergrondinfo: ik heb een cyste sinds de vorige eisprong, misschien heeft dat ermee te maken?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.981
    15.609
    113
    Nabij Utrecht
    Ik zeg dat ff je eisprong goed heeft neergezet. Dus dag 15-16 je eisprong.
    Blijkbaar ben jij (net als mij) een geluksvogel dat je snel veel hcg aanmaakt.
    Gefeliciteerd!!!!!

3. Rosa5

Rosa5 VIP lid

21 okt 2011
    7.561
    1.935
    113
    Ik denk hetzelfde als FF. Ik zie eigenlijk ook geen andere optie, daarvoor was je temp nog te laag.

4. mamsvanf

mamsvanf Actief lid

21 okt 2011
    127
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk ook hetzelfde als FF. Dus ik denk ook dat je gewoon snel veel hcg aanmaakt.
    Spannend en gefeliciteerd!

5. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Nogmaal ik denk ook zoals ff aangeeft.

Gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina