Hai Allemaal, Zit met wat onduidelijkheden.... Ik ben rond 17 juli met de pil gestopt, kreeg toen een doorbraak bloeding. Daarna behoorlijke ontpil verschijnselen gehad, maar nu helemaal top! Werd maar niet ongesteld na die doorbraak bloeding (pil bloeding) ik was bang dat ik op mijn trouwen ongesteld zou zijn omdat het maar zo lang duurde (slecht gepland). Ik ben bij de gynacoloog geweest, die had pillen voorgeschreven om het op te wekken zodat ik het niet op de bruiloft was en dan kon ik eventueel weer een maand aan de pil. Ik had besloten het aan het lot over te laten en de pillen niet genomen, anders was ik weer terug bij af! Dus ronde 1 werd ik het uiteindelijk op dag 36 van mijn cyclus ongesteld! (en nog voor de bruiloft) De 2 ronde duurde nog langer...namelijk 50 dagen! Kan dit wel normaler gaan worden? Voor de pil was ik het super regelmatig!OF komt het door de bruiloftstress? Doordag het zo onregelmatig ongesteld wordt, kan ik ook geen eisprong berekenen, achteraf gezien voel ik hem wel denk ik, maar toch wil ik ovaluatietesten gebruiken om het te vergemakkelijken. MAar hoe moet ik dat dan doen?Ik heb namelijk geen enkele richtlijn van wanneer mijn eisprong ongeveer moet komen?Moet ik om de zoveel dagen doen? Hebben jullie tips?En welk merk ovaluatietesten raden jullie aan? IK hoor graag van jullie, Groetjes!
hoi kreeft15, ik ben ook onregelmatig dus voor mij ook moeilijk om mijn eisprong te vinden, ik heb de clearblue ovulatietest gebruikt met die smiley's ik ben op dag 10 begonnen en om de dag getest maar iedere keer geen smiley dus ik ben ermee gestopt(is erg prijzig)want de ovulatietesten met de streepjes vind ik erg onhandig, ik klus nu gewoon vanaf dag 10 om de dag en dan moet het wel een keer raak zijn hoop ik?!! groetjes
Hai Roxena! Thanks voor je reactie!Ja vervelend he!Hoe lang ben jij nu gestopt? Is het al regelmatiger geworden of nog steeds niet? Ik hoop dat het nog bij trekt, ja ik heb dat ook van om de dag...hopelijk helpt dat. Ga het denk alleen deze maand even proberen met die testen en dan kijken hoe of wat! Had jij ze op internet besteld? Groetjes!!