Hoi dames..vandaag 2 dagen voor nod. Mn temp was vandaag nog hoog waar ie normaal gesptoken begint te dalen op 12 dpo als mn ongi komt..dus een testje gewaagt van kruidvat 2 v5 ..mega tuurstreep en kan hem wel zien zonder te draaien in het licht maar bijna niet op de foto te krijgen.wel binnen afleestijd Heb hem ff bijgevoegt..wat denken jullie?baal zo want hem zo.n mooi tempkaartje
Ik zie helaas niks op je testfoto, maar je temperatuurkaartje ziet er hoopvol uit. Over een paar dagen nog eens testen? Hopelijk heb je dan een duidelijkere streep.
Jaa baal zo!wacht nu idd ook gwn mn nod af..als ik niet zwanger ben moet mn temp morgenochtend gedaald zijn.dus kijk ff wat mn temp morgen doet.hoe gaat het bij jou?
Negatieve test vanochtend helaas. Mijn temperatuur was gister iets gezakt (.1), maar vanochtend weer hoog. Nog steeds geen idee hoe ik dat kaartje kan invoegen. Maar Ik weet dus niet hoe en wanneer mijn temperatuur afloopt, dus het is lekker onzeker allemaal... Ik word er helemaal gek van!! Allemaal gekke dingetjes die ik voel en een kaartje die op zich nog wel hoop geeft. Ergens heb ik er alleen een hard hoofd in dat als ik nu nog geen streepje heb dat ik die zaterdag wel heb. Wachten is zegmaar niet mijn sterkste kant
Jaa dat wachten is helemaal vreselijk idd pff vooral de laatste dagen haha je kan een foto toevoegen als je op plaat reactie klikp ipv snel reageren en dan op beheer bijlagen klikken..bestand toevoegen dan moet t lukken
Ja die manier kende ik wel.. Gewoon nooit bedacht een screenshot te maken, stom stom stom! Ik ben het alleen niet eens met mn ovulatie dag want ik had pas op de dag die hij aangeeft als ovulatie een positieve ovulatietest. Dus ik zit dan nu 10 dpo in plaats van 11
Als k na je temp kijk klop ff denk ik wel..kan wel hoor dat je dezelfde dag je ei krijgt.ook een mooi kaartje trouwens! Spannende dagen haha
O ik dacht dat het 24-48 uur daarna kwam. Weer wat geleerd! Qua temperatuur klopte het inderdaad wel, maar het was zo snel, dus was verward. Ja heel spannend, ik kan niet om gaan met deze stress. Hoe hou jij je rustig?
Haha ik ken het gevoel, maar je kunt nog zo'n mooi kaartje hebben, als je temp daalt en je wordt ongesteld is het toch echt voorbij Ik zie wel een licht streepje op je test. Benieuwd of die duidelijker gaat worden!
Jaa precies..hoop zo dat mn temp hoog blijft! Had op 10 dpo ook gest en was omo wit..nu een licht streepje dus toch een beetje hoop haha
Vanmorgen mn temp 0.1 gezakt..zit nog wel op 37..nog een testje gewaagt maar hetzelfse resultaat als gister..weer zo.n super licht streepje pfff vertrouw die kruidvat 2 v 5 niet meer zo haha als ik zwanger zou zijn zou die vandaag toch wat donkerder moeten zijn? Of moet je echt om de 2 dagen testen?wil eingelijk even een andere test halen.weet jij nog een goeie? Behalve clearblue digitaal ..kruidvat plustest of predictor
37 is nog steeds netjes! Dus hoopvol. Bij mij zat bij de Kv2v5 op 9 en 10 dpo ook amper verschil. Pas op 11 dpo duidelijker streepje. De 'nieuwe' Predictor early was het duidelijkste van alle testen die ik gedaan heb op 9 en 10 dpo. maar iedereen is anders natuurlijk.
Ik heb op aanraden van iemand hier ebay tests gekocht. Die waren omo wit, tot vanochtend... Lijk een soort schaduw te zien. In het echt roze, op de foto niet echt zichtbaar. Maar heb zo veel krampen en mijn temperatuur is echt ontzettend gezakt vannacht.. Verder heb ik wat tests ooit gekregen bij 123 thuistests toen ik ovulatie tests kocht.
Ohh ik las juist overal negatieve dingen over de early predictor.ik heb als t goed is morgen mijn nod.denk dat ik morgenvroeg even afwacht wat mn temp doet en dan maar weer een testje waag als fe temp nog hoog is
Ik snap er ook helemaal niks van. Gister een cb gedaan nadat mn vent thuis kwam en toch echt zwanger. Maar sinds gister avond zo'n erge kramp en wat bruin verlies (wat vannochtend gestopt was), maar ik ren elk uur naar het toilet om te kijken of er iets los is gekomen. Het voelt gewoon niet goed. En vannochtend inderdaad een temp van rond de 36.4, dat is preciws mijn ovulatie lijntje.. Vertrouw het niet.
Geduld geduld. Is sowieso iets gaande geweest anders kan je deze testen niet hebben, ik zie een duidelijk streepje op je eerste foto. Je zal toch moeten afwachten of het doorzet of dat het een innesteling blijkt te zijn. Hoop dat je gewoon zwanger bent!!