Hoi, Sinds een jaar of 2 ben ik in het bezit van een Actifry. Nu is vorige week een stuk van de plastic deksel afgebroken. Kan hem in principe nog wel gebruiken, maar er komt nu veel valse lucht doorheen en daardoor bakt hij niet goed meer. Heeft iemand enig idee of je de deksels los kan bestellen? Had Tefal al vanaf hun website een email gestuurd, maar daar krijg ik steeds een error. Hoop dat iemand het weet. Groetjes
Even vragen bij een It's(of een dergelijke winkel) of dat mogelijk is en of hun eventueel een telefoon nummer hebben. Wij kregen toen der tijd bij It's een rechtstreeks nummer van bauknecht(koelkast) toen we iets wilde weten.
Ik heb een ander vraagje over dit apparaat. Hoe bevalt hij? Zou je hem aanraden? Wat kun je er zoal inmaken en scheelt het echt calorieën zoals beweerd wordt?
Ik vind hem erg fijn! ik krijg mijn aardappeltjes niet zo lekker gebakken in de pan. Je kan er wel geen kroketten en zo in maken... Ik maak er altijd geebakken aardappeltje, frietjes in Verder niks eigenlijk
Het is een super fijn apparaat. Kan hem je dan ook zeker aanraden. Je kan er echt bijna alles in maken. Bitterballen, kroketten enz raad ik je niet aan. Dit word kapot geslagen. Je hebt enkel een klein beetje olie nodig, dus het is zeker calorie armer.