Oh, die heb ik gekocht! Je bent 10 dagen overtijd, waarom dan lage HCG? Zou ik dat ook nodig hebben denk je? Groetjes en veel succes met testen!
nou jah ik zou het niet weten. maja 10 dagen overtijd is niet zo maar iets en elkeer als ik test blijven het ma vagen antworden die ik krijg. wordt gek van de onzekerheid. ik zou pas testen als je overtijd ben is het beste
Uhhm..Gimena, Die nieuwe digitale test (met conceptieindicator) van Clearblue kun je al vanaf 4 dagen VOOR je NOD gebruiken, dus ik ga er een beetje vanuit, dat deze ook al positief kan testen bij lage HGC niveaus! Succes meid!
Volgens mij de matcare ultra kan je 6 dagen voor je NOD doen dus dat betekent dat ie minder hcg nodig heeft. Maar die moet je via internet bestellen... En die van de kruidvat (2v5) schijnen ook gevoelig te zijn. Ik weet niet welke jij hebt gebruikt? Ik lees ook dat die digitale van CB ook vroeg gebruikt kan worden. Die met conceptie-indicator dan he.
Ik test ook pas de 13e hoor! Heb misschien wel een innesteling gehad...of een wondje, spannend! Ik had 2 testen van Kruidvat, eentje deed helemaal niets (niet deze maand hoor).
Is niet geheel waar, ik was bijna 8 weken zwanger en nog gaf die niet zwanger aan. Terwijl ik een goed Hcg had in die tijd.
Kruidvat 2 voor 5 En de clearblue met conceptieindicator is idd 4 dagen voor nod te gebruiken Maar ik zou een bloedtest laten doen. 100% zekerheid en ook nog gratis ook als je niet positest met een zw test zal je dit denk ik ook niet gauw meer doen( of nog later) dus is de bloedtest een uitkomst