dinsdag winterefteling wat voor kleding kids?

Discussie in 'De lounge' gestart door Amfy, 29 jan 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Amfy

Amfy Niet meer actief

ik vraag me wat af dinsdag word onze kleine man 3 (snik snik gaat veelste hard ;))

nu wilde wij eerst gaan zwemmen op cp maar we zijn nu om geslagen naar de winter efteling en dan met 5 volwassenen en 3 kids. maar dinsdag word het aardig koud dus wat doen we de kinders aan?
    de kleinste ligd in de wagen bak dus ik dacht er aan om die haar teddy pakje aan te trekken en een dekentje er overheen en dan denk ik wel warm zat ??

zoonlief een majot oid onder zijn broek en dan gewoon een trui en zijn winterjas aan? of zal ik hem zijn ski overal aantrekken?

hij zal trouwens denk ik wel constant lopen en ander bij papa of zijn oom op de nek zitten. wat zouden jullie doen

2. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    ik zou hem zijn skioveral aantrekken.. die rits je makkelijk open als je bv in attracties zoals droomvlucht gaat.. maar houdt hem helemaal warm buiten

3. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    je kleintje zou ik trouwens wel iets warmers nog op matrasje van de wagen leggen, omdat kou ook van onder op trekt

4. Amfy

Amfy Niet meer actief

een badhandoek ofzo? of wat moet ik me daar bij voor stellen. en
    natuurlijk een muts ;)

5. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    Ik zou een maillot onder zijn broek aan doen, als het dan toch te warm blijkt te zijn, kan je hem altijd nog uitdoen..

Bij je kleintje zou ik een dekentje ofzo onder het matrasje leggen (fleece) die kan je dan ook nog weghalen als het wel warmer is dan voorspeld..

6. limmeke

limmeke VIP lid

28 mei 2008
    17.318
    0
    0
    een extra dekentje of zo ja .. iets dat in elk geval zorgt dat kou niet door matrasje heen trekt vanonder uit..

7. mimi83

mimi83 Niet meer actief

moillot, dikke trui en dan jas, muts evt. handschoentjes. zo kan hij overal in en bij hoeft hij niet zijn warme vachtje uit. daarbij rennen ze meestal genoeg om warm te blijven.

bij de kleine onder het matras inderdaad een deken en evt. daaronder een plastic zak (je bent er toch de hele dag bij) .. als je cosibags heb of iemand in de omgeving is dat misschien een idee. Vaak hebben ze wel een restaurant, dus mocht het dan echt heel koud zijn is dat wel fijn om bij de kleine te leggen.

8. Amfy

Amfy Niet meer actief

handschoentjes laat hij niet aan helaas.

wat ik me net zak af te vragen hoe moet ik het doen met atracties dan staat de kinderwagen natuurlijk buiten word deze dan niet koud?

zit nu aan van die hotpacs te denken met van die breek plaatjes zou dat wat zijn?

9. Amfy

Amfy Niet meer actief

en anders een themoskan heet water en een kruik oid mee nemen.

ik heb geen pitten zak ofzo die ik er in kan leggen want dan had is het daar wel in een magnetron kunnen doen ofzo

10. nanni1996

nanni1996 Fanatiek lid

23 jul 2008
    3.640
    322
    83
    een kruik! die kan je vast ook wel opwarmen (nieuw warm water erin doen) ergens waar je ook kan eten!

11. Taby

Taby Fanatiek lid

7 mrt 2007
    4.366
    140
    63
    Of een kruik meenemen die je dan in de kinderwagen legt als je hem leeg wegzet ergens.

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.045
    2.182
    113
    Brabant
    ik zou ook lekker een draagdoek meenemen, kun je de kleine lekker opwarmen bij je.
    maar ehm, zooooo koud wordt het toch niet? ik liep met -10 gewoon buiten met de newborns hoor. gewoon lekker inpakken, jasje, dekentje, mutsje.
    Ik zou wel je regenhoes meenemen, als het dan waait, dan ligt de kleinste wel uit de wind.
    De oudste zou ik lekker een romper aandoen, is toch warmer dan gewoon ondergoed. En dan inderdaad een maillot, t shirt met lange mouwen, dikke trui en winterjas. gewoon vaak opwarmen binnen met warme chocomel(k).
    veel plezier!!!

13. mimi83

mimi83 Niet meer actief

ja daar ontkom je niet aan dat de kinderwagen koud word. maar kleine is 5 mnd.. dek goed dichtslaan en dan lukt het wel.
    Kinderwagen lekker mee naar binnen bij restauratie, misschien iemand anders wel een cosibag?/pittenzak. die houden ook de warmte vast van de kleine zelf dus die zou dan de kinderwagen op lichaamstemp (iets kouder) houden ook als kleine er niet in ligt..

Deel Deze Pagina