Hoelaat in het zwembadje

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Loveazra2, 2 aug 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loveazra2

Loveazra2 Bekend lid

8 mei 2006
    570
    0
    0
    Nederland
    Hoe laat gaat jullie kleine in het zwembadje in de tuin. Ik weet dat je tussen 12 en 15 niet in de zon moet zitten. Maar mijn zoontje slaapt van 10 tot 11.30 een van 15.00 tot 16.30.

2. jara

jara Bekend lid

4 sep 2006
    878
    4
    18
    Parasol boven het zwembad, zoveel mogelijk in de schaduw laten zitten en lekker laten spetteren, zou ik doen. Veel te warm om iets te ondernemen nu. Wel goed insmeren natuurlijk. Veel plezier!

3. Humava

Humava Niet meer actief

Idd onder de parasol en goed smeren, doen wij ook. Heerlijk!

4. This is me

This is me Fanatiek lid

15 okt 2010
    3.149
    0
    0
    Idd parasol en goed smeren.
    En eventueel een petje op en een t-shirtje aan.

5. tuc

tuc Niet meer actief

in een zwembadje in de tuin zou ik het wel durven hoor, als je er maar een parasol boven zet en insmeert en een petje ofzo op.

6. Nienkiej

Nienkiej Fanatiek lid

5 jun 2011
    1.180
    0
    36
    Verkoopmedewerkster
    Gouda
    Ik heb hier helaas geen parasol op balkon, maar zorg dat er wel iets van schaduw is, en meestal na haar middag slaapje zet ik het badje neer rond 3 uur.
    Ach, en ze gaat naar buiten in badje en weer naar binnen etc.

7. Koon

Koon Niet meer actief

Die van mij heeft er net al ingezeten. Klom er in met kleren en al haha. Heb hem niet tegen gehouden, vond het wel komisch.
    Vanmiddag gaan we er samen in. Wij hebben een overkapping en er is dus altijd schaduw. Na het badderen binnen spelen. In het water gaat het wel, maar anders is het zelfs in de schaduw niet te houden. Binnen lekker 24 graden.

8. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    Ik houd niet zoveel rekening met wanneer je wel of niet buiten kan zijn.
    De parasol staat boven het zwembad als de betaling kids erin zitten en ze worden super vaak ingesmeerd.
    Ik denk dat als het vanmiddag 37graden is het wel lekker is om in het water te zitten.
    Goed smeren en in de schaduw blijven.

Liefs doris

9. Amethist

Amethist Niet meer actief

Mijn kinderen zitten al vanaf 09.30 uur ofzo in het zwembadje :D.

Als je zorgt dat het zwembadje in de schaduw staat en je kindje insmeert kan hij/zij prima in het badje hoor op het heetst van de dag.

10. Sukke

Sukke VIP lid

14 jan 2010
    5.538
    1
    0
    Hier zat hij er om 9 uur al in! Bad staat mi volledig in de zon maar hoe later het wordt hoe meer schaduw er overheen komt door een boom in de tuin! Ideaal.

11. sydneys

sydneys Niet meer actief

Hier gaat hij niet naar buiten tussen 10 en 14uur want dan moet ik het mini parasolletje om de 5 min verplaatsen.
    Vanaf 14uur, ten laatste 14.30 uur hebben we genoeg schaduw in de tuin van het huis en dan mag hij het zwembadje in maar ik denk dat hij vandaag heeeeeel veel en lang gaat slapen met die warmte

12. Petra82

Petra82 Fanatiek lid

10 jul 2008
    1.619
    1.332
    113
    Westland
    Dochter en vriendinnetje lagen om 8 uur al te spetteren... En nu spelen ze in de badkamer, want die vloer is lekker koel :)

13. BLiS

BLiS VIP lid

29 jan 2009
    27.768
    1
    38
    Vrouw
    Verplaatst naar 'baby en dreumes'

Deel Deze Pagina