Jullie hebben PB meiden super!!! helemaal niet erg als er veel reageren, dat is me de reactie van me zoontjes wel waard! Denk dat ze echt helemaal verbaasd zullen zijn en super blij met alle kaartjes!
Ook ik doe weer mee..Stuur mij maar ook jullie gegevens beiden ladies dan stuur ook ik leuke kaartjes naar jullie jongens....
Wat onwijs lief! Ik wil ook wel meedoen hoor! (Voor beide dames en alle jarige kindjes!) Stuur me maar een pb, en zet je daar dan bij wie wanneer jarig is en hoe oud ze worden? Thanks!
tuurlijk help ik je PB je adres even meid. Ik ben heel slecht in kaarten versturen, vergeet het altijd, maar zal het noteren en stuur ze een mooie kaart op wel even vermelden wie wanneer jarig is
Beide dames, PB mij ook maar jullie adressen, de namen en de leeftijden, dan volgt het kaartje zo snel mogelijk.
super lief meiden! Ik heb jullie een pb gestuurd! Wat een lieve reacties allemaal! Me zoontjes zullen ongeloofelijk opkijken dat er zoveel kaartjes voor ze zijn, helemaal geweldig! Jullie zijn stuk voor stuk super meiden!!
Als je een pb stuurt ga ik het proberen te fixen, weet even niet of we nog een felicitatie kaartje hebben , maar 2 kleine ventjes blij maken wil ik altijd aan proberen mee te doen natuurlijk!
Als jullie mij de adressen, datum, naam en leeftijd van de kindjes pb-en. Kan ik jullie ook verjaardagskaartjes sturen.