ik zit nu 3 dagen voor mn nod, en heb het idee dat ik een opgezette buik heb, en het gevoel alsof ik gisteren heeeel veel buikspieroefeningen heb gedaan.. voel nu een soort van spierpijn.. ik herken het gevoel niet eigenlijk, normaal ook nooit last van voor mn ongi, dus vraag me af of het zo kan zijn? ik hoop het natuurlijk, maar ben bang voor valse hoop.. we hebben deze ronde gelukkig wel kunnen klussen tijdens mn vruchtbare dagen, dus theoretisch gezien kan het... voel me gewoon vreemd, en had vanmorgen onder het lopen ineens het idee dat ik iets liet lopen..ik dacht nee he, niet ongi toch? maar het was gewoon een beetje witte slijm wat eruit was gelopen...ook erg vreemd omdat ik hier de laatste dagen weinig tot geen last van had.. is er iemand die dit herkent, of ideen hierover heeft? graag jou verhaal, dan weet ik in ieder geval wat het KAN zijn..
hey girl21, Tja wat het kan zijn!Nou het kan gewoon normaal zijn en krijg je alsnog je menstruatie!Je hoeft je niet altijd het zelfde te voelen voor je menstruatie namelijk.Ik heb me ook wel eens afgevraagt of het zo zou zijn....want ik voelde me iets anders of ik herkende het niet! Het is helaas even afwachten voor jullie! Ik hoop voor je dat je hoop bevestig word!Nog even geduld!Spannend allemaal he! ps trouwens ik voelde helemaal geen verschil bij de eerste....snap je!En nu bij de tweede zwangerschap voel ik echt alles! Groetjes jean
oke nou in ieder geval bedankt voor je reactie! heb al diverse rondes van alles gevoeld, en helaas daar is het bij gebleven, maar nu voelt t toch net even anders... najah we zullen afwachten!
vaak voel je het gewoon het is anders al normaal vertrouw op je gevoel ik ben benieuwd hou ons op dfe hoogte he
hier ook een heel ander gevoel scherpe/zeurende steken al en paar dagen heb ik ook nooit voordat ik ongi moet worden (en vorige maand ook niet toen ben ik helaas wel ongi geworden) Maar af en toe ben ik ook bang dat ik te grag iets wil voelen om zo te kijken via het internet of het deze keer raak is.... maar ik voel het nu gewoon echt dus ja....haha
Ik heb de afgelopen dagen telkens lichte steekjes gevoeld. Ze trokken van mijn schaambot richting navel. Opgezette buik en veel witte afscheiding heb ik ook. Mijn borsten waren van de week gevoelig en nu niet. Oja en ik ben moe. Dit alles had ik tijdens mijn vorige zwangerschap ook. Vooral die afscheiding, maar ben bang dat het toen toevallig was. Heb er verder nooit last van na eisprong. Ach, nog maar 5 dagen wachten, maar poeh wat duurt dat lang.