sorry hoor.....maar ik zie helemaal niks!Ik zie een negatieve test eerlijk gezegt! Ik hoop dat het gauw gaat lukken voor je! Groetjes jean
Ik zie wel degelijk streepjes hoor,nadeel is dat ik dat zelf ook met cb heb had en niet zwanger was ...... Maar ik zie absoluut streepjes, hoop voor je dat het raak is!
ja ik zie ook wel streepjes maar er moet toch in dat grote vlak dan een + komen te staan? En die zie ik niet....
Ja dat klopt en ik zie ook een plus, wel met hele lichte verticale lijntjes, maar ik vind het toch duidelijk te zien.
meiden ik denk dat het sterk afhankelijk is van je PC of laptopscherm... Ik zie een duidelijke plus wanneer ik m'n scherm van laptop een beetje achteruit kantel. En die streep op de plus is een goede brede (geen dun indrooglijntje). Ze zijn wel erg vaag de testen maar een vage streep is er ook één. succes!
had je die test gedaan dan is het een licht streepje maar dan zou ik die andere test vandaag of morgen doen dan moet ie echt duidelijker zijn
als je maar lang genoeg kijkt zie je uiteindelijk vanzelf wel wat, dan houden je hersens je gewoon voor de gek. Je kunt nog zo kijken naar die testen maarre ik zou toch echt een overduidelijke positieve test willen hebben ipv zo'n test als deze. Ik zie ze echt als negatief in ieder geval en zou bij twijfel gewoon nog een test er tegen aan gooien en anders denken dat mijn cyclus om een of andere reden in de war is.
volgens mij ben je gewoon zwanger ik zie toch echt wel een streep doe morgen anders die 2 e test uit het doosje dan weet je het zeken wel laten zien dan he !
helemala waar, maar zie bij deze testen toch echt gewoon meteen een streepje hoor...... ben wel met je eens dat ik ook liever een knalpositieve in handen zou hebben
bij die ene waar je een half streepje ziet. lijkt me het streepje teveel bij die andere t eliggen. normaal ligt hij iets meer naar rechts volgens mij.