Dag allemaal, Zowel gistermiddag als gisteravond heb ik twee testen gedaan van de KV van vijf euro. Eén ben ik kwijtgeraakt D), maar beiden zagen er na verloop van tijd ongeveer zo uit als op de bovenste foto. Vanmorgen had ik ochtendurine opgevangen, dit in de douche laten staan en pas 's middags gebruikt om te testen. Ik ben niet gebleven om het resultaat te bekijken, maar toen ik na een paar uur later thuiskwam zag het eruit zoals op de middelste foto. Vanavond kon ik mijzelf wederom niet beheersen en heb ik, met urine dat ik slechts een uur had opgespaard, de onderstaande test gedaan. Na vijf minuten zag het eruit zoals op de onderste foto. Ik zit op 3 dagen voor NOD, gisteren dus 4. Mijn cyclus is al jaren steevast 28 dagen. Ondanks het ontelbare aantal (negatieve) testen dat ik heb gedaan van de KV, heb ik nog nooit eerder indroogstreepjes bespeurd. Twee maanden geleden heb ik een HSG ondergaan i.v.m. uitblijven van een tweede zwangerschap na jaren van proberen ('t hele OFO-onderzoek wees niets uit, MMM heeft volgens de gyn geen meerwaarde voor ons). Zou het dan toch??? Ik ben benieuwd naar wat jullie gedachten zijn over deze testen...
Ja, ik begrijp dat ik mijzelf buiten de gebaande paden heb begeven... De laatste is echter wel binnen de aangegeven tijd afgelezen (kleur is nog hetzelfde als op een foto na vijf minuten). Het zou toch niet?
Heeey, bedankt voor de reacties en felicitaties. Ben een beetje ontregeld, haha. Gek dat ik nog steeds denk dat de testen negatief zijn. Na jaren niet op dit forum te hebben gezeten keek ik bij andere topics, waarin een hoop onduidelijke testen voorbij kwamen. Snap nu de vraag hierboven of ik een grap maakte. Hopelijk gaat het goed.
Het begint steeds meer te dagen... vanmorgen weer een positieve test gehad, dit keer al binnen twee minuten een streepje! Wellicht heeft de HSG toch gedaan waarvoor de gyn hem in de eerste plaats bij mij heeft uitgevoerd... (mocht dit weigeren i.v.m. eerdere zwangerschap, maar de gyn vertelde dat het beter was om te doen i.v.m. een verhoogde vruchtbaarheid na de ingreep). Ik zie dat jij hem recentelijk ook hebt ondergaan.........