De ZP'ers met een Facebook profiel hebben een dergelijke melding vast wel eens voorbij zien komen. Ik vroeg me af: wie van jullie doet hier aan mee? En wat is de reden? Ik hoop overigens dat ik geen oorlog ontketen, ik ben gewoon nieuwsgierig. Zelf doe ik overigens niets wanneer ik weer eens zo'n bericht op Facebook tegenkom.
Zulke berichten boycot ik standaard. Ik bepaal zelf wat ik er wel of niet op zet. En ik denk dat het aan mijn naasten is om te oordelen of ik een goede mama, vrouw of vriendin ben.
Net als kettingbrieven of tegenwoordig kettingsmsjes of whats apps. Ook zo irritant!! Of van die plaatjes die je moet liken met enge foto's van verminkte dieren of kinderen. Natuurlijk is dat zielig, maar daarom hoef ik het neit op facebook.
ja, net als die berichten met een fotootje waarbij staat: als dit je iets doet, deel je dit. Eh... hoezo? Niet iedereen hoeft te weten wat me raakt en ik wens niet gemanipuleerd te worden
Ik doe daar dus ook nooit aan mee, wat een onzin! We zijn geen 12 meer. Ik kreeg er nu helaas ook al 1 via whatsapp. Erg irri!
Een vriendin van mij die in Roemenie woont had een mooi plaatje. Daarin zag je dan dus die plaatjes van Like dit als het je iets kan schelen (met zielige Afrikaanse kindjes erop) en daaronder een foto met iets van doneer ipv dit soort onzinnige dingen te delen of liken. Vond het een hele goede!! Ik heb er zo'n hekel aan en vraag me ook echt af waarom mensen dat gaan delen of liken...Alsof je iemand daarmee helpt of respect ermee afdwingt ofzo OF net als met die drankenshit, dan denk ik ga gewoon doneren aan het kankerfonds, dan help je die mensen tenminste.
Die oude kettingbrieven die we allemaal kennen nu op de social media? Nee daar doe ik niet aan mee, vind dat onzin. Wil best een status/foto liken wanneer het een achterliggende gedachte heeft maar die heb ik bij zulk soort teksten nog niet ontdekt
Ik word erg recalcitrant van dat soort berichten en plaats die dan dus juist nooit door... welke strekking ze ook hebben.
Vreselijk!!!!!. like als je van je moeder houd... Scroll als je dat niet doet... rot op zeg!!!! Nee ik doe daar niet aan mee... Waar ik ook niet tegen kan is.... Als mensen per dag.. op zn minst 20 van die quote plaatjes uploaden... met nietszeggende onzin... pffff.. als je nou 1 keer in de zoveel tijd zo'n plaatje hebt ok... maar minimaal 20 op een dag.... hou aub op met die rommel.