Hoi, net als...ik geloof....iedereen...vinden wij een jongensnaam het moeilijkst. Degene die we de vorige x hadden, heeft een nicht waar ik veel mee om ga aan haar zoon gegeven en is dus geen optie mee. Ik hou van de namen Thomas Matthijs Robin Arnoud Wouter Maar deze kunnen het niet worden, mijn man vind ze niet mooi genoeg. Wie vult dit rijtje voor ons aan? Hoe meer namen hoe beter.
Ik doe een poging : Abel Alex Allard Andries Antoon Arend Arik Arjan Armin Arthur Arwout Barend - Berend Berwout Birger Bodrik Carsten Casijn Casper Christof Corneel Darick David Dinand Edward Egbert Elgar - Elger Ellard Elmar Evert Ewijn Ewoud Faber Floris Floren Gerben Gerout Gijsbert Harmen - Hermen Hessel Ivan Ivar Jasper - Jesper Jelmer Jeroen Jochem Jolmer Jonas Jorben Joren Jorik Joris Jorrit Jurjan - Jurjen Jurren Justus Lander Laurens Laurick Lennart Lucas Maarten Martijn Marijn - Merijn Marnix Marwijn Maurits Maxim Michiel Nander Olaf Oscar Pepijn Percijn Philip Pieter Quinten Quirijn Radboud Reinier Riemer Robert Roeland Roelof Roemer Rogier Rombout Romijn Rutger Sander Siebren - Sybren Sijmen Silvijn Simon Stefan Thijmen Tiemen Tristan Victor Vincent Wessel Wieger Wijnand - Winand Wybren Wynout Xander
Er is al veel genoemd, deze volgens mij nog niet: Hugo Reinout Thije Jordin Julian Willem Bruno Jurgen Leander Karsten