wie wil ook een 2e, en is rond de 25 jaar?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door tweeling, 28 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. clarike

clarike Actief lid

22 mrt 2006
    455
    0
    0
    Ik ben 28 en ook bezig voor de tweede. Heb in jan een mk gehad en zit nu weer in de eerste ronde. Dit gaat em ws niet worden, want heb heel raar bloedverlies, ander halve week te vroeg in mn cyclus, heb het gevoel dat het een hele vroege mk is. Verder naar de volgende ronde dus..

2. anne82

anne82 Bekend lid

16 mrt 2008
    838
    0
    16
    hallo allemaal,

Mijn vriend en ik willen graag voor een 2e gaan. Het duurde 15 maand voor het raak was. Zeer onregelmatig ongesteld, soms 90 dagen ertussen.
    Na mijn bevalling (13/08/07) ben ik niet meer ongesteld geweest. Ik geef nog 2x borstvoeding.
    Ik gebruik geen pil, omdat ik dan weer die hormonen binnenkrijg. En dan nog steeds niet weet hoe mijn cyclus werkelijk is.
    Ik wil ook graag blijven werken, dat moet financieel gezien ook wel.
    Dus wanneer is het 'tijd' voor een 2e. Geen idee, maar omdat de kans groot is dat het weer zo lang duurt en ik toch nog niet ongesteld ben, gebruiken we geen voorbehoedsmiddel. (zo lang is erg relatief!)

Er zijn voor- en nadelen aan het leeftijdsverschil tussen broertjes/zusjes.
    Als er veel verschil tussen zit, kunnen de oudsten de jongste&ouders helpen.
    Tja, wat is eigenlijk het voordeel als er maar weinig leeftijdsverschil tussen zit? Ze kunnen leuk met elkaar spelen, je hebt alle drukte in 1x keer en bent sneller uit de luiers.

Als je eenmaal zwanger bent, je 2e kindje is geboren, vind je wel een weg om het allemaal in goede banen te leiden (hoop ik :))

3. Lucifertje

Lucifertje Actief lid

26 mrt 2008
    313
    1
    0
    Body Artist (piercer)
    flevoland
    ik word 25 in juni en ben al n tijd bezig voor mijn 2e
    mijn eerste (n meid) word in mei 5 jaar.

Hoe kijken we er tegen aan?
    We willen het graag maar voor ons word het nogal een
    stressfactor strax.
    Mijn vriend draagd het gen Huntington en dat kan hij 50% kans meegeven
    aan zijn kindje.
    Er word ons geadviseerd dat als we bij 3 maanden de vlokken test hebben gehad en die niet goed blijkt dat we dan de zwangerschap *aborteren* als het ware.
    IK ben zwaar tegen abortus maar om n kindje te wereld te zetten
    die ziek word en daarna overlijd is ook niet echt de bedoeling.
    Ik zie hier dus ook zwaar tegen op!

Maar ik wil enorm graag n kindje
    en me vriend ziet het ook zitten

Deel Deze Pagina