Hey Meiden, De titel zegt het natuurlijk al, maar is het verstandig om 3 dagen voor je NOD te testen? En zijn er meiden die dat hebben gedaan en positief hebben getest? Liefs, Wannabemommie
heb vandaag 4 dagen voor nod (banner klopt niet) moet zaterdag ongi worden....(heb ei gevonden) getest deze was negatief...dus een aanrader ik zou echt wachten hoe moeilijk het ook is....
Ikzelf heb 2 dagen voor mijn NOD positief getest. Eerst voor de gein met een ovutest en toen ik schrok van het 2e streepje met een zwangerschapstest. Maar als je wel eerder positief test, kan het nog wel zo zijn dat je lichaam het vruchtje alsnog afstoot. daarom is het verstandig om na je NOD te testen. Nog sterkte met het wachten. Ik weet dat het zenuwslopend is.
erg he, wachten! Ik zit zelf ook op de wachtbank. Dacht eigenlijk zondag al ongi te worden omdat ik een typisch ongi-gevoel heb. Nu nog steeds. Heb ook al 4 dagen wat oud bloed verloren maar vandaag inneens veel minder. Waardoor ik toch weer wat hoop krijg Mijn nod is waarschijnlijk zondag. Zullen we maar gewoon braaf wachten om teleurstelling te voorkomen?
Ik denk dat we dat het beste kunnen doen meis. Ga je zondag ook direct testen? Of wacht je het nog wat langer af?
ik testte iedere maand zo'n 2 á 3 dagen voor NOD. kon gewoon niet tegen het wachten. Toen ik zwanger bleek te zijn had ik ook 3 dagen voor NOD een positief streepje. Ik zou zeggen gewoon lekker doen wat je zelf het beste lijkt. Groetjes,
Ik heb 5 dagen voor mn nod getest en er kwam een heeeeeeeeel vaag streepje tevoorschijn en later ging die weer weg... Heel vaag... Heb 2 dagen voor mn nod getest en deze was posi...Ik had trouwens geen posi ovu test of nou er was een heeeeeeel licht streepje zoals normaal voor je ei ... Succes meid
@Juweeltje: Gefeliciteerd meis! Ik vind het nu echt spannend worden, mijn ovutest is gewoon positief! Heb ik nog nooit gehad vlak voor mijn NOD
Op de site van matcare staat dat de test ook 4 dagen voor je NOD gebruikt kunnen worden. Ik zou het zelf ook erg moeilijk vinden om te wachten. Ik bestel ook om de haverklap nieuwe tests omdat ik nooit kan wachten. De keuze is aan jou! Als het positief uitpakt is het natuurlijk super, maar als het negatief uitpakt is de teleurstelling des te groter denk ik. Succes met het nemen van je beslissing ik duim mee voor je!
wow een positieve oculatietest heb ik toch vaak gehoord dat dat een goed teken is Nog even geduld en dan een echte test er tegenaan gooien! Succes ! !
ik heb 10 dagen na mijn ei getest (dus in principe ook 4 dagen voor nod) en een heeeeeeel licht streepje
als je wil testen gewoon doen.. soms wil je gewoon even zekerheid of het nu posi of nega is. ik heb gister getest, belachelijk natuurlijk nog 9 dagen voor nod! maar ik weet niet ik wou gewoon even kijken, even proberen, even weer weten hoe het zat hihihihhi succes! sterkte! plezier! klingel.