ik heb vrijdag ,za,zo,ma gebloed,,zaterdag gaf mijn persona mijn ei sprong aan,,,nu di was alles weg,gisteravond al ,,en nu heb ik bruinverlies..ik zit nu op dag 20 van de cyclus en mijn cyclus duurt 36 dgn wat kan het zijn
tijdens je eisprong kun je ook bloedverlies hebben.. en dat heb jij wrs gehad. Nu nog het laatste restje bloed? Succes met afwachten! Liefs, Paula
is het niet wat lang voor de eisprong?! heeft iemand dit weleens zo lang gehad tis begonnen op vrijdagavond...
ik heb 'gespot' van dag 15 tot en met dag 26. Nou heb ik geen mooie regelmatige cyclus, maarreh...het kan wel even duren dus...
danielle: nogmaals, je maakt je blijkbaar echt zorgen, ga dan ajb een keer naar de dokter! Hij/zij kan je echt het beste helpen hoor! Ik heb trouwens ook veel last gehad van tussentijds bloedverlies, maar werd dan ook niet meer ongi. Uiteindelijk wist alleen de gyn wat de oorzaak was, dus als je je echt zorgen maakt, ga dan naar de ha! Grtjs, Taliaa
ik ben al geweest....hij vertelde dat het een innestelings bloeding kon zijn....mijn vraag was wat het bruin kan zijn ?! omdat het een dag weg was?!