Hoi allemaal, Hier gaat volgende week de spriraal eruit en gaan we vanaf mei voor een tweede kindje. Wie vind het leuk om gezellig mee te kletsen? De rest van de clubs zitten al zo vol, lijkt me gezellig om een nieuwe te beginnen. Groetjes, Ireen
Wat spannend! Hier in maart gestopt met de pil maar ben vandaag ongesteld geworden dus we gaan er deze maand weer voor. Voor onze wordt het ook de tweede. Ik heb een dochtertje van 1.5. Heb jij een zoon of een dochter? in ieder geval heel veel succes en veel klusplezier
Hoi Ukkie, Wat leuk! En zeker spannend! Wij hebben ook een dochter, 2,5 jaar oud alweer! Ik heb anderhalf jaar een mirena spiraal gehad en die gaat er volgende week dinsdag uit. Ben begonnen de zwanger worden pillen van de Etos te slikken en heb alvast een berg maandverband en tampons in huis gehaald, die heb ik anderhalf jaar niet nodig gehad! Zal wel geldklopperij zijn maar toen we zwanger wilde worden van onze eerste was ik steeds zo misselijk vanaf het moment van mijn eisprong tot ik weer ongesteld werd dat ik met die pillen van de Etos begonnen ben, dacht dat het zou helpen. En ik was idd niet misselijk die maand, maar dat kwam waarschijnlijk omdat ik zwanger was! (misselijkheid kwam later wel overigens ) Was je snel zwanger van je eerste?
Hoi meiden, Ook wij gaan voor n tweede. We hebben al een zoontje van 3, die heel graag grotebroer wil worden. Hij is zo lief en zorgzaam met andere kindjes. Erg leuk om te zien. Bij de eerste zijn we er heel erg mee bezig geweest, temperaturen, periodiek klussen ed. Dit keer willen we het anders aanpakken...rustiger aan en laten komen zoals t gaat. Al houdt ik wel bij wanneer mijn ovulatie ongeveer zal vallen . Grts jinne