wie wil ook het geslacht NIET weten

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door -, 26 apr 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    ach het kan maar 2 dingen zijn toch!? :)

2. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Hallo !

Wij willen het ook niet weten. Misschien is het net het laatste wat je nodig hebt als je het niet meer ziet zitten bij de bevalling, de verrassing wat het zal zijn !

Ik ben uiteraard wel heel nieuwsgierig. Toen ik pas zwanger was had ik sterk het gevoel dat het een jongetje zou zijn, maar nu juist weer een meisje. Natuurlijk nergens op gebaseerd ! We wachten maar af, beiden is meer dan welkom !

O ja, Trutje, ze kunnen ook na het maken van een echo het geslacht op een briefje schrijven en in een enveloppe doen. Dan kan je man het toch lezen als hij wil, en hoef jij het niet te weten !

Groetjes,
    Nikki F

3. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Nikkif als hij het leest en hij past het kamertje er op aan dan weet ik wel genoeg hoor ;)

4. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    nou ik ben dan nog niet zwanger maar ik weet het eigenlijkniet!
    ik heb altijd geroepen het niet te willen weten..
    maar zoals hiervoor alvaker genoemd... je hebt een vroogevoel en als je je daarop voor bereid dan kun je nog wel eens versteld staan!
    Echter lijkt het me idd leuk om het als verassing te zien, het laatste stukje waar je voor gaat...
    nog in dubio dus! hahaha ik denk dat als ik tijdens de zwangerschap merk dat ik steeds over 1 geslacht zit te denken dat ik het dan wil weten!

5. sjouwtje

sjouwtje Actief lid

10 feb 2006
    198
    0
    0
    Huisje aan het water
    Ik wilde het eigeniljk ook weten. In eerste instantie omdat ik wel al een jongensnaam heb maar nog geen meisjesnaam. Als ik dan weet dat het een jongen wordt dan hoef ik geen moeite te doen om nog een meisjesnaam te verzinnen.
    Mijn vriendin wil echter dat het een verassing is dus leg ik me erbij neer.

Maar als ik nu lees wat Karina schrijft dan ben ik meer overtuigd dat het een verassing moet blijven. Een beetje motivatie tijdens het puffen heb ik straks wel nodig denk ik. :D

6. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Ik wil het ook niet weten. Eerlijk gezegd interesseert het me niet eens echt :) Er groeit een minimensje in mijn buik!!
    Qua babyspulletjes koop ik gewoon wat ik leuk vind. Er is genoeg neutraals te krijgen en ik houd toch zo niet van dat jongens/meisjesspul.

7. noralien

noralien Fanatiek lid

7 jun 2005
    2.734
    1
    0
    Wormerveer
    Wij willen het wel graag weten.
    Ik ben ook bang dat mijn voorgevoel zo sterk wordt dat ik me daarop in ga stellen.
    Daarnaast hou ik juist wel erg van spulletjes/kleertjes die speciaal voor een jongen of voor een meisje zijn en vinden wij het prettig ons hier al op in te kunnen stellen.
    Ik denk dat mijn nieuwsgierigheid voor hoe het kindje eruit ziet en de drang om het in mijn armen te willen houden wel genoeg motivatie is tijdens de bevalling ;)

8. Panda

Panda Fanatiek lid

6 feb 2006
    2.248
    0
    0
    Grappig he, hoe iedereen daar anders over denkt! :D

Ik vind het wel heel fijn dat we de keuze hebben want ik kan me best voorstellen dat je het juist wel graag wilt weten.

9. Jeanet

Jeanet Actief lid

10 sep 2005
    224
    1
    0
    EVV+ in de thuiszorg
    Zuid Holland
    Ik wil het niet weten, ik vindt dat je ook nog verassingen over mag houden en het lijkt voor mij dan of ik beter en harder mijn best doe tijdens de bevalling.
    Het neemt natuurlijk niet weg dat ik inmiddels reuze nieuwsgierig ben geworden.

10. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    Wij bewaren het ook voor verrassing,
    al worden we nu steeds nieuwschieriger,
    ben 2x gependeld voor een meisje.

11. taatje

taatje Fanatiek lid

14 okt 2005
    2.136
    0
    0
    Roosendaal
    Ik wil het ook niet weten, maar weet wel dat ik het bij de tweede toch graag wel zou willen weten.

12. AnnetteV

AnnetteV Lid

15 apr 2006
    7
    0
    0
    Achterhoek
    Wat grappig dat de meesten het toch eigenlijk niet willen weten. Ik ken juist veel mensen die het wel willen weten.
    Ik ken ook iemand die volgens de echo 99% zeker een dochter zou krijgen, bleek het toch een jongen te zijn. Dan heb je een probleem als je alleen een meisjesnaam hebt en de kamer roze geverfd!
    Zelf wil ik het ook niet weten. Ook niet bij deze tweede. De verassing is te leuk!

13. Niet meer actief

Sluit ik me volledig bij aan. Ik vind het veel belangrijker dat ik aan het einde van de rit mijn wondertje in mijn armen kan sluiten

14. arianeke

arianeke Lid

1 okt 2005
    68
    0
    0
    huismoeder
    denderleeuw
    hoi,hoi
    :) ik zou het ook wel willen weten ,maar mijn vriend wil het als verassing houden,maar ik ou het willen weten gewoon om praktische reden ,de naamkaartjes,de geboortekaartjes enzovoort ,dus ikaan de dokter gevraagd en wat zei hijdenk je ... euh u vriend wil het niet weten dus jij ook niet ,dus ik sta daar ,maar ja het is niet erg .het belangrijkste is dat het kindje gezond is

15. smoekie

smoekie VIP lid

7 mrt 2006
    5.543
    1
    0
    bij de 1e wilde we het allebei pertinent niet weten, bij de 2e toen toch de twijfel en wilde we het ook niet weten maar tijdens de pretecho vroeg ze toen of we het nog wilde weten, en toen besloten we eigenlijk op dat moment dat we het wel wilde weten, en bij een (als het zover mag komen) 3e willen we het ook niet weten...alleen al om wat er al gezegd is...bij de geboorte "het is een jongen"of "het is een meisje" we zullen wel zien... :D

16. flappie

flappie Bekend lid

20 sep 2005
    732
    0
    0
    leerkracht
    Leeuwarden
    Wij willen het ook niet weten, maar door al die bakerpraatjes over hartslag etc, ben ik overtuigd van een meisje! Ik ben zoooooo nieuwsgierig en kan bijna niet meer wachten.... :)

XXX

17. Bloem

Bloem Actief lid

21 dec 2005
    417
    0
    0
    Ede
    Ik sta er echt van te kijken dat zoveel mensen het niet willen weten, ik ben dus iemand die het dus echt 'wel' wil weten. Ik wil weten waar ik aantoe ben en waar ik rekening mee kan houden met spulletjes kopen. Misschien veranderd dit nog maar ik denk het niet, 8 juni hebben we een echo (20wk) en dan probeer ik er echt wel achter te komen... hihi

18. patricia24

patricia24 Actief lid

27 jan 2006
    439
    0
    0
    hengelo overijssel
    wij willen het ook niet weten, willen het graag een verrassing houden, als ik het toch zou weten dan kan ik dat niet voor me houden. we hopen allebei 1 ding dat het gezond is en alles erop en eraan zit. dat is het belangerijkste. Tuurlijk hoopt me vriend op een jongen maar dat heeft volgens mij elke man. mij maakt het niks uit.

patricia

19. trutje

trutje Fanatiek lid

12 apr 2006
    3.411
    0
    0
    Die van mij hoopt toch echt op een meisje ;)

20. Niet meer actief

het is idd zo dat ongeveer 9 op de 10 mannen een jongen wil en en 9 op de 10 vrouwen een meisje, hoewel een vrouw wel iets meer iets heeft van maakt niet uit... maar meestal wil je wel hetzelfde geslachts als jezelf...
    mijn vriend maakt het niet uit en bij mij ook niet, wel heb ik gezegd denk dat het een meisje is en nu begint hij neej joh tis een jongen, om mij maar lekker te plagen haha

Deel Deze Pagina