hoi, Vroeg me af of het normaal is dat je je zo opgezwollen kan voelen daar beneden. Heb het niet elke dag maar had in het begin rond week 5 en nu is het weer terug en ben nu in week 7. Het zit ook gewoon niet lekker, weet af en toe niet hoe ik zitten moet. Het lijkt droog daar maar dat is het absoluut niet. Weet niet goed hoe ik het anders moet uitleggen. Iemand die mij wat antwoorden kan geven hierop
Bij mij is het ook allemaal wat meer gezwollen. Maar ik moet zeggen dat ik er geen last van heb, ik voel het alleen met mijn handen, om het zo maar even te zeggen. Dus niet als ik gewoon zit ofzo.
Ik moet zeggen dat ik sinds aantal wkn voel dat het inderdaad wat opzwollen is daar beneden . Ik heb er ook geen last van tijdens het zitten. Als ik af entoe naar de wc moet dan voel ik dat mijn schaamlippen wat opgezwollen zijn maar meer ook niet. Ik heb me huisarts hierover gesproken en moet maandag as urine inleveren om te kijken of ik geen blaasontsteking heb. Deze heb ik eerder in mijn zwangerschap gehad. Ik denk niet dat het iets is om je zorgen over te maken, doe je dat wel? bel dan je huisarts, die kan je vast gerust stellen. Groet
Nou ik ben ook behoorlijk opgezwollen, tis wel erger geworden naarmate ik langer zwanger ben, maar heb er geen last van ofzo, alles is gewoon meer doorbloed is gewoon normaal volgens de verloskundige, moet zeggen dat ik het wel erger heb dan bij mijn eerste zwangerschap, toen had ik het ook, maar nu ist wel allemaal wat dikker haha! groetjes Petra!
klinkt wel heftig, zoals je het beschrijft. ik zou toch even je huisarts contacten, want je kan best een blaasontsteking hebben. en dan hoef je niets te voelen, want zoals de vk tegen mij zei, als je zwanger bent en blaasontsteking hebt dan voel je geen pijn bij het plassen.
Ik heb vandaag mijn urine ingeleverd en ja hoor !!! ik heb weer blaasonsteking en moet meteen aan de antibiotica(axiomille). Dit is de tweede keer tijdens mijn zwangerschap en moet zeggen dat ik er nu wel erg moe van wordt. :x