Wie wil ook snel een 2e kindje?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door MvYenE, 19 okt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Hallo,

Wij hebben een zoontje van 10maanden oud en zouden graag snel een 2e kindje willen. Wie heeft dit gevoel ook? Het lijkt me in het begin wel zwaar... Want tegen de tijd dat de jongste geboren word, zit de oudste in de peuterpuberteit (rond 2 jaar toch?)...

Wie is ook bezig met zwanger worden van de tweede, of heeft er iemand tips/ervaringen?

Groetjes Anita

2. Niet meer actief

Wij hebben nog geen kindjes maar wij zouden ze ook snel na elkaar willen.
    Vooral omdat dit voor de kinderen ook erg leuk is!

3. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Ja precies, ik denk dat ze dan veel aan elkaar zullen hebben!

Je bent al lang bezig voor een kindje zie ik... :( Hopelijk komt de pendel uit :)

4. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Hoi,

Wij hebben een dochtertje van 8 maanden oud en wij willen ook heel graag een 2e kindje! Ben nu net een maand gestopt met de pil dus ik ben benieuwd!
    Het lijkt mij in het begin ook best zwaar maar het gevoel is zo sterk aanwezig dat we toch besloten hebben er voor te gaan!

Gr. Talleke

5. Niet meer actief

Yep, ik hoop ook dat als ik nu niet zwanger ben de pendel uit mag komen haha.

6. suus1983

suus1983 VIP lid

10 okt 2006
    50.516
    36.476
    113
    Wij zijn nu weer bezig voor een 2e kindje. Het lijkt me wel erg zwaar, Jesper is ook best een pittig kindje, maar weinig leeftijdsverschil lijkt me wel erg leuk, mijn zusje en ik schelen maar 15 maanden, is wel erg leuk.

7. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Spannend Talleke... Was je bij je dochter snel zwanger?

Tinkerbell, ja sorry hihi als je nu niet zwanger bent natuurlijk :)

Suus, hier ook een vrij druk kindje... ben echt benieuwd hoe dat zal gaan straks...

8. Inggrid

Inggrid Fanatiek lid

4 jul 2008
    1.793
    0
    0
    verpleegkundige
    Twentheland
    mijn schoonzus krijgt de 3e. oftewel 3 kinderen in 3 jaar. Het ligt ook aan jezelf aan je kinderen of je het allemaal aan kunt.
    Maar bij haar gaat het prima en de kinderen hebben echt veel aan elkaar.

9. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Wij zijn trouwens nog niet echt begonnen... We hebben wel rond de vruchtbare tijd geklust en ik neem geen anticonceptie (al een tijdje niet meer) dus het zou wel kunnen.
    Volgende maand willen we wel meer klussen ervoor (om het maar zo te zeggen haha)
    Ik zou zo graag een zomerkindje willen.. Dus hopen dat het weer zo snel raak is als bij Youri...

10. Lilly

Lilly Fanatiek lid

1 jun 2006
    4.842
    0
    36
    Vegan blogger, vloger en coach!
    Bussum
  11. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Inggrid, das snel! 3 in 3 jaar :confused: maar wel leuk natuurlijk!

Lilly, ik kom eens kijken dan! Sorry had het topic niet gezien!

12. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide
    Ik was toen na 8 maanden gestopt te zijn met de pil zwanger! Dus niet echt vrij snel maar gelukkig duurde het ook niet heel lang voor dat ik zwanger raakte!
    Ik heb nu wel een voordeel want ik weet precies hoe mijn cyclus in elkaar steekt en dat wist ik toen niet! Dus maakte toen weleens een foutje met het inschatten van de eisprong!

Nou echt spannend hoor! We hebben opzich geen haast maar als je er eenmaal voor gaat heb je toch hoop dat het snel raak is!

@ mama van youri was jij snel zwanger dan van je 1ste kindje?

13. MvYenE

MvYenE Niet meer actief

Talleke, dat valt idd nog mee he.. Maar nu je je cyclus beter kent zal het misschien wel sneller gaan?!?! :D Wie weet...

Ik heb voor Youri 3 miskramen gehad (29juni-22dec-14feb).. Maar was wel elke keer weer heel snel zwanger zoals je kunt zien. Ik heb wel niet lang en frequent de pil geslikt, dus ontpillen was bij mij ook niet echt nodig..

14. talleke

talleke Actief lid

19 okt 2006
    304
    0
    0
    Ameide

Ja dat is zeker snel zeg! Ik had voordat ik zwanger raakte 10 jaar aan de pil gezeten en ik wist niet meer hoe mij cyclus was voor die dat ik aan de pil ging!

NOu ik hoop voor je dat je snel zwanger raak en dat de zwangerschap ook goed verloopt!

15. pinkellotje

pinkellotje Actief lid

19 sep 2006
    100
    0
    0
    onze zoon is nu 15 maanden

en ja, wij denken er ook over om en tweede kindje te kunnen krijgen.

tevens ook een speelkameraadje voor de kleine en tevens een nieuwe uitdaging voor de kleine.
    die van ons is al zo'n nieuwschierig ding.

ben net gestopt met de pil en we wachten rustig af en anders moeten we de mmm weer in net als met de 1e.

16. Chillin

Chillin VIP lid

22 mrt 2007
    68.803
    905
    113
    Zorgprofessional.
    Belgische grens.
    Toen onze dochter 3 was,wilden we ook graag een brusje voor haar,maar inmiddels is ze 10...
    Maar we geven de moed niet op.Je hebt t niet voor het zeggen.

17. kaatjesmam

kaatjesmam Bekend lid

24 sep 2008
    635
    0
    0
    China
    Wij zijn ook bezig voor een 2de. Onze dochter is nu 20 maanden. In maart helaas een miskraam gehad anders was het nu al bijna zover. Heel jammer en nu het niet zo snel lukt om weer zwanger te raken sta ik daar toch wel veel bij stil. Maar aan de andere kant is het ook wel lekker om nog veel aandacht aan haar te kunnen geven.
    Ik hoop nu wel dat het snel lukt.
    En, Chilin, wat lijkt me dat moelijk voor je zeg. Goed dat je de moed niet opgeeft.

18. kimmie3

kimmie3 Lid

17 sep 2008
    18
    0
    0
    hoi,

Ook wij hebben afgelopen maand de pil de deur uit gedaan. Mijn menstruatie is net afgelopen dus spannend.
    Zwaar zal het worden, maar ook harstikke leuk.. anaway eerst maar proberen zwanger te worden..

Leuk om te kletsen!

Liefs

19. Siesje

Siesje Actief lid

24 jan 2007
    430
    0
    0
    Wij willen ook graag een brusje voor Iza.... We waren nog niet echt aan het klussen, maar ik was al wel weer zwanger. Helaas een paar dagen na de positieve test, een miskraam gehad. Nu vol goede moed verder!

20. MamaVanBas

MamaVanBas Bekend lid

22 sep 2008
    988
    0
    0
    Gelderland
    pff wat heftig, dat lijkt me zo erg als je dat overkomt, dat is wel weer een goed voorbeeld hoe gelukkig we mogen zijn met een kindje..

dat het niet zo vanzelfsprekend is.. als men zich soms wil voordoen..

kop op meid.. het gaat je lukken

Deel Deze Pagina