Wie wil ook voor 1e of ?e kindje gaan in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sparkle, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Nou helemaal goed, het duurt nog even maar dan heb je waarschijnlijk wel wat :)

2. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Hallo allemaal,

Ik zou ook graag mee willen praten. Mijn vriend en ik hebben besloten om aan het eind van het jaar ook voor een kindje te gaan. Het wordt onze 1ste. Ik ben zelf 26 en mijn vriend wordt volgende maand 30. De reden dat wij nog even wachten is omdat ik eerst nog wat af wil vallen. Ben nu toch zo'n 7 kilo te zwaar. Deze wil ik eraf hebben voor wij starten. Ik hoop dat ik samen met jullie kan gaan aftellen.

3. Bubble84

Bubble84 Actief lid

10 jun 2012
    135
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hoi meiden,

Wij willen volgend jaar januari voor een 2e kindje gaan. Ons zoon is nu bijna 14 maanden en wij zouden graag een broertje of zusje erbij willen voor hem!

Alleen ons appartement staat nu sinds begin maart 2012 te koop, we willen een eensgezinwoning woning gaan huren, ook vanwege de kosten die wij nu hebben en groter wonen. Daarbij speelt het ook dat wij begin volgend jaar beide een vast contract krijgen, als alles goed gaat natuurlijk. Het is te hopen dat wij zo snel mogelijk een koper hebben die geintreseerd is in onze appartement en dat wij volgend jaar een vast contract krijgen!

Ik kan eigenlijk niet wachten om voor een 2e te gaan!:D

Ik tel de maanden af met jullie!

Liefs,

4. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Na anderhalf jaar een kinderwens, en wachtend tot mijn vriend zo ver was, kwam hij vandaag binnen, met een bos rozen, "ik zei oh wat lief", hij zei ga even zitten, zitten?
    Hij gaf me een envelop, waar een kaart in zat, het volgende nieuws stond erin:
    He lieve schat van me! Het gaat nu eventjes wat minder met je,maar wij gaan er samen voor zorgen dat het weer helemaal goed komt.Ook heb ik de laatste tijd heel veel nagedacht.En zoals je weet kan dat bij mij heel lang duren haha.Maar ik ben er uit zodra we weten waar we aan toe zijn met dit hele gebeuren :) wil ik zoals jij zegt een van mijn grootste wensen in vervulling laten gaan.
    Ja je leest het goed, ik wil een kleine van jou!
    Weet dat ik heel veel van je hou xxx

Ik ben nu al zo blij :) wilde het even met iemand (jullie) delen!!!

5. Arma86

Arma86 Niet meer actief

@ Moederworden wat fijn voor je:). Volgens mij heb je echt een schat van een vriend. Ik hoop dat het snel zover is voor je.

6. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Dank je Arma86! :)
    Zie dat jij eerst nog wat kilotje's kwijt wilt!
    Moeilijk he? Ik ben zo'n 6 jaar gelden 15 kilo afgevallen.
    Lukt het een beetje?

7. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Haha ja wel lastig hoor maar de eerste 10 zijn er al af:). Gelukkig is een kinderwens een hele goede motivatie. Ben nu niet heel veel te zwaar meer hoor. Maar wil gewoon op een gezond gewicht zijn voor ik begin aan een zwangerschap. Is toch het beste voor moeder en kind.

8. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Dat is ook zo! Super knap van je

9. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Goh hier ook een man die al bijna niet meer kan wachten ;) Maar hij moet nog ff.....

Vandaag wel een kinderwagen kunnen overnemen. Die wilde ik erg graag en dit was echt een koopje! Ben er blij mee!

10. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Haha nou goed die heb je al! :)
    Leuk dat je vent ook niet meer kan wachten! :)
    Hoe gaat het met de kilotjes?

11. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Euh hier niks mis met de kilootjes hahaha :D Was degene boven mij ;)

12. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Oh hihi sorry hoor zit af en toe op mijn tel kan het dan niet goed overzien haha!
    Showen de kinderwagen :):)

13. Arma86

Arma86 Niet meer actief

maare met de kilootjes gaat het goed hoor. gaan er langzaam maar zeker af. vandaag nog ff werken en dan een weekje op vakantie:D

14. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Lekker!!! Waar gaat de reis naar toe?

15. Arma86

Arma86 Niet meer actief

Paar daagjes naar Duitsland en een paar daagjes naar Frankrijk. En de vooruitzichten zijn goed. In Duitsland staat de verwachting op 30 graden;)

16. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Zo dat klinkt idd goed, nou lekker genieten ;)! Veel plezier

17. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Arma, fijne vakantie!

18. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Mooi die quinny's ik ging gister kijken bij consumentenbond en die komen goed uit de test!

19. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ja ik hoor alleen dat het voorwiel slipt op gladde vloeren (supermarkt) maar daar kun je dan evt een ander voorwiel op zetten (all terrein ofzo) Maar goed dat zien we dan wel.

Deel Deze Pagina