Wie wil ook voor 1e of ?e kindje gaan in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sparkle, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi Kea,

Gezellig dat je ook mee kletst! ;)
    Ik vind het knap dat je nog kan wachten.. maar snap het wel, zo ga je er wat rustiger in straks, als je je cursus hebt behaald.
    En het dromen erover en weten dat jullie er straks voor gaan is al super toch!
    Leuk dat je vriend ook zo enthousiast is :)
    Nou je bent welkom hier hoor
    Liefs

2. Kea

Kea Nieuw lid

26 aug 2012
    3
    0
    0
    Hulpverlening
    Rotterdam
    #262 Kea, 27 aug 2012
    Laatst bewerkt: 27 aug 2012
    Hoi Moederworden,

Bedankt! Ja ik vind het ook moeilijk. Laats kreeg ik van mn vriend een doosjes van Davitamon - Mama compleet, zwangerworden pillen met foliumzuur. Ik wilde er eigenlijk al aan gaan beginnen maar denk dat dat te vroeg is. We gaan er december 2012 of januari 2013 voor. Hier zijn we ook nog niet helemaal uit.. Denk dat ik dan 8 weken er voor start met deze pillen.

(Als ik niet zou starten met de opleiding in September dan hadden we er nu al voor gegaan. Aan de andere kant ik had ooit de opleiding wel moeten doen. Dan kan ik hem beter nu doen dan dat er een kleine rond hobbelt. Allemaal als als als..)

Daarnaast wil ik het liefst ook nog 7 kilo afvallen. Voordat we gaan beginnen. Daar heb ik nog even de tijd voor. Ik las dat er iemand al 15 kilo kwijt was echt enorm knap!

Van de week gaan wij een lang weekeind naar Londen. Daarna gaat de Battel beginnen tegen de kilo's!

Groetjes,

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Londen..super leuk!
    Al eens geweest? Of eerste x?
    Ik denk dat je een goed besluit hebt genomen zo kan je er rustig in gaan.
    En 7 kilo afvallen tja dat is een strijd maar o zo lekker als het lukt!
    Ik ben 6 jaar geleden 15 kilo afgevallen, er zitten tot nu toe 5 weer aan, heb een poos niet kunnen sporten met me rug, nu net weer begonnen met rustig aan 2 x in de week.

Fijne dag

4. Kea

Kea Nieuw lid

26 aug 2012
    3
    0
    0
    Hulpverlening
    Rotterdam
    Hoi,

Nee ik ben nog nooit in Londen geweest. Heb er zin in!
    Leuk een paar daagjes weg!

O, dat was jij die 15 kilo is afgevallen! Super goed zeg!
    Bij mij zit het probleem echt bij het eten.
    Ik ben vrij sportief. Ik sport ongeveer 3 a 4 x in de week.
    Dus daar ligt het niet aan.Maar hou ook van lekker eten en dat is het probleem.

Goed dat je weer begonnen bent! Wat doe je voor sport?

Ik moet wel zeggen sinds ik gestopt ben met de pil is er wel 3kg af en daar heb ik niks voor hoeven doen dus dat is mooi!;) Nu de laatste 7!:D Merk ook dat mn vreetbuien veel minder zijn geworden!

Er zijn net 2 vriendinnen van me langs geweest. Die hebben gezellig ff een bakkie gedaan. 1 heeft een zoontje van 7 maanden. Zo lief! En die andere vriendin is 33 weken zwanger! Howwwww...ik wil ook!!! hihi

Jij ook fijne dag! Ik ga maar even wat eten maken en daarna Kickfunnen!

Groetjes!

5. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    sportief hoor, nou je weet in ieder geval wat je te doen staat, beter en gezonder eten, dan moet het er zo af zijn lijkt me ;)
    Ff doorbijten en proberen voor je zelf lekkere dingen in huis te halen die niet vet zijn, zo haalde ik worteltjes, zonnepitten daar kan je uren mee zitten, chinese nootjes ipv chips dat soort dingen.
    Beleg kipfile, tartaar,rookvlees,rosbief bla bla bla nou ja iedereen weet het eigenlijk wel he haha hoef ik niet te vertellen :)
    je kan het!!
    Ik snap dat je nu ook wilt, als je je vriendinnen zo ziet, dat heb ik ook hoor, heb een vriendin die een meisje heeft van 2 zo'n schatje af en toe pas ik op!:)

Veel plezier bij de kickfun!
    Liefs

6. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Welkom Kea!

Gezellig he om alvast over babies te kunnen kletsen ookal ben je nog niet officieel begonnen :) Ik las dat je volgend jaar jan of feb wil beginnen, mijn man en ik hebben het ook over februari gehad. Dat is op alle gebieden beter maar vereist wel geduld (met name bij mij haha) ;)
    Aangezien ik ook nog wel wat mag afvallen en mij dat op de een of andere manier beter in de herfst/winter lukt heb ik dat als eerste doel gesteld. Ook moet er nog wat in huis worden gedoe-het-zelft dus dat staat ook op de planning. Maar volhouden blijft lastig :p
    Veel plezier in Londen trouwens! Ben er ook al een paar keer geweest en ik vind het een heerlijke stad ;)

7. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Hoi!

Hoe is het hier met iedereen?

8. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hè mama
    Hier alles goed nog 6 dagen tot NOD!

2 dagen overtijd zie ik!? Al getest?

9. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ja gister maar wit! Snap er niks van want heb al sinds eisprong erg veel klachten en dan vooral menstruatiepijn. Vind het niet leuk meer nu! Laat me nou maar gauw ongesteld worden, gaat de pijn misschien ook weg.....Ben nog nooit over tijd geweest ook. Altijd voor nod ongesteld.

En hoe voel jij je?

10. Ti87

Ti87 Bekend lid

12 apr 2012
    613
    0
    0
    Hallo dames,

Ik lees af en toe ook nog met jullie mee hoor maar ben de laatste tijd amper online geweest. Hoop dat alles goed gaat met iedereen en dat het snel 2013 is ;)

11. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ja vervelend he, maar als je nooit overtijd bent...
    Misschien over een paar dagen nog een testje wagen?
    Ik voel me wel goed alleen zondag op maandag nacht overgegeven en gister was ik ook nog niet lekker, maar vandaag gaat het eigenlijk wel weer. toch denk je dan meteen zou het...
    Nou afwachten maar.

Je zou ook nog een bloedtest kunnen doen bij de dokter?

12. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Ja doen ze dat al zo snel? Had vorige maand een cyclus van 23, deze maand mn ei op de 27ste aug ipv 31ste aug dus had mn nod nu al eerder ook..... Ik wil anders overmorgen nog wel een keer testen en dan evt volgende week huisarts

Spannend ook bij jou! Zal duimen voor je! Wil je al voor nod testen of wacht je? Ik heb het deze maand volgehouden om te wachten, niet het idee dat het raak is....

13. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ik dacht al eerder vorig jaar dat ik zwanger was, was misselijk en in bepaalde dingen ineens geen trek meer, toen hebben ze ook mijn urine getest. dus denk het wel! ;)
    Ik wacht rustig tot mijn NOD, heb wel hoop deze maand..
    maar ja we hopen het allemaal natuurlijk elke maand.
    vond het wel apart dat ik moest over geven, doe ik anders echt nooit, en heb 1 dag enorme pijn gehad in mijn onderbuik... last van maagzuur en mijn tepels zijn gevoelig, maar dat heb ik na mijn vruchtbare dagen steeds sinds ik ben gestopt met de nuvaring.
    jij aparte dingen??

14. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    En en en?

Ik was 6!! dagen over tijd! Testen bleven negatief dus was toch wel blij om ongesteld te zijn, kunnen we iig verder!

15. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Ah jammer ik tests vandaag ook negatief maar ongi blijft tot nu toe uit

16. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    He nee! Rare lichaam ook he! Maar goed, je bent nog niet ongesteld dus wie weet.... Ik heb maar een lading ovutestjes besteld.

Wij wilden eigenlijk 1 nov gaan starten, komt nu toch al aardig in de buurt zeg. Nog 1 maand.....

17. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi mama 79 jaja komt nu zeker in de buurt leuk hè!? :)
    Hier wel ongi gevoel vanavond maar als ik naar de wc ga tot op heden nog niks, hopelijk blijft dat zo :)
    Word vervolgd ;)
    Welterusten meiden

18. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Hoi dames

Wij zijn van plan om in 2013 voor een 2e te gaan.
    Lees nu dat er een aantal nu al bezig zijn en niet wachten tot het nieuwe jaar?
    Voor die dames alvast veel succes! :)

19. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi Yasmin
    Welkom hier, leuk dat jullie hebben besloten er in 2013 voor te gaan! :) super.

Hier helaas vanochtend toch ongesteld geworden, op naar ronde 4.
    wij zijn idd al eerder begonnen als 2013 en meer meiden hier, het is de laatste tijd alleen een beetje rustig hier, meiden waar zijn jullie?

20. 79mama79

79mama79 Fanatiek lid

16 jan 2010
    1.459
    0
    0
    Hier!

Welkom Yasmin

Jammer Moederworden! Allebei dus naar de volgende ronde. Ik heb mn NOD 19 okt, als mn cyclus niet weer raar gaat doen. Begin vandaag met ovutesten.....

Ja wij zijn ook eerder begonnen. Bij onze eerste zijn we 1,5 jaar bezig geweest dus we dachten laten we dan nu maar alvast beginnen, stel dat het weer zo lang gaat duren. (plan was 1 nov om te starten)

Deel Deze Pagina