@ TI87: verloopt alles goed met je zwangerschap? @ Yasmin, welkom @ Moederworden: ben er nog wel hoor, maar ik heb de afgelopen maand veel geklust in huis en (vrij onsuccesvol) geprobeerd de baby uit mijn hoofd te zetten. Het kost me wel moeite,vooral met al die zwangere vriendinnen en kennissen om me heen. Hoe is het verder met jullie? Is september een vruchtbare maand geweest hebben jullie je ei al gevonden?
Hoi Cosy Ja dat is lastig he al die zwangeren om je heen, om er dan niet aan te denken! snap ik. Ik denk dat als je eenmaal hebt gekozen voor gezinsuitbreiding dat het ook heel moeilijk is en bijna niet kan, om het uit je hoofd te zetten, je wilt er immers voor gaan! Niemand is meer zo actief hier.... Ik zit nu in mijn vruchtbare dagen, maar wil er niet te erg mee bezig zijn, wil wel echt blijven genieten dat vind ik echt belangrijk. Wij zitten hier in de puin, nieuwe keuken, ben blij als die erin zit en ik mijn hele huis weer stof vrij heb Wat een rotzooi zeg, zo'n verbouwing bah. Hoe gaat het hier met de rest??
Hier ook de vruchtbare dagen nu, maar te druk om er mee bezig te zijn, denk dat t m deze maand dan ook niet gaat worden. Zondag is dus mn marathon en wat denk je.... ontsteking in mn teen! Nooit ergens last van en juist nu dit! Maar met flinke pijnstillers en ontstekingsremmers ga ik het toch doen! Dus druk bezig met de voorbereidingen.
Hoi mama jeetje wat klote van je teen, precies nu nou wel stoer dat je als nog gaat! Wens je alvast succes En meiden fijn weekeind!!
Dank je! Als ik m blijf bewegen gaat t wel dus niet te veel stoppen onderweg Jullie ook fijn weekend!
Moederworden: oeh een huis vol puin das ook zo rommelig voor je hoofd. Ben net klaar hier in huis met schuren, verven, behangen en nieuwe vloerbedekking. Zo blij dat ik eindelijk weer een opgeruimd huis heb Hoop dat het met je keuken wel goed gaat en dat hij naar je zin wordt! nog even doorbijten, schoonmaken en dan lekker ervan genieten! 79mama79: Balen van je teen zeg maar idd stoer dat je t toch gaat doen! Succes alvast! Ik realiseer me trouwens net dat we momenteel allemaal onze vruchtbare dagen hebben, das ook toevallig! Jullie ook een fijn weekend
Hier net een knallende ovutest gehad! Lekkere timing met de marathon morgen, kan er ook nog wel bij (altijd best last van mn eisprong) Dus nu maar afwachten he......Gebruiken jullie ook iets van ovutestjes of tempen?
O jammer mama, of toch maar even je vriend verleiden? Ik gebruik zelf niks, omdat ik het zo lang het kan leuk wil houden voor mijn vriend en mezelf anders lijkt het me zo moeten. Maar snap ook heel goed als mensen het wel doen, je hebt wel meer duidelijkheid! Heel veel succes met je marathon nogmaals liefs
Ja vanavond lukt nog wel, maar mn man zei net al "morgen ben jij meer dood als levend dus dat wordt m niet" haha Ik ben er juist minder mee bezig door de ovutestjes. Omdat ik nu weet wanneer, hoe of wat. De laatste maanden deed mn cyclus zo raar dat ik bij ieder pijntje of dingetje gek werd van de onzekerheid. Nu weet ik dat ik 14 dagen geduld moet hebben
hallo allemaal, Ik heb ook een tijd niet gelezen gereageerd hier ! Maar wij zouden ook per 1 januari gaan beginnen, toch nu besloten om geen condoom meer te gebruiken en gewoon te zien wat er gebeurt... Erg spannend maar nog niet heel druk mee.. geven het de tijd...
Oh wat spannend eenwens! Zijn er nog dames die echt pas in 2013 gaan beginnen hihi. Wie weet zijn jullie nog zwanger voor 2013! Wij wachten toch maar een aantal maandjes.
Leuk eenwens idd bijna iedereen hier eerder als verwacht haha Nou super leuk! Welterusten voor straks dames
Ja zeker heel erg leuk.. had het ook aboluut niet verwacht dat we eerder zouden beginnen.. We zullen zien hoe het gaat.. Wel erg spannend!! vinden jullie het ook zo spannend.. en twijfels of je goede keus maakt ???
Eenwens, ik ken dat gevoel, wij zijn al bezig maar heb ook af en toe nog twijfels vind het gewoon soms best eng, omdat je niet weet wat er komt en hoe je leven gaat veranderen, ook denk ik aan de tijd of het goed is nu, maar dan denk ik snel weer volgens mij denk ik dat stel we stellen het wel uit dan ook weer. Ook met mijn lichamelijke klachten rug-nek lijkt het me heel zwaar worden, en gaan vragen als " niet te zwaar" echt wel door mijn hoofd. Kan ik het wel aan en krijg ik geen spijt bla bla Maar dan denk ik aan de positieve dingen en hoe het ons leven zal verblijden en dan denk ik alles komt goed!!! Dus ja je bent niet de enige!
@moederworden, Bedankt voor je reactie, fijn om te horen dat ik niet de enigste ben.. Ik wil nog even wat met jullie delen.. Gister avond lag ik met mijn vriend in bed en zoals ik wel is vaker doe zei ik tegen hem dat ik het heel bijzonder vind dat wij samen voor een kindje gaan. NOrmaal zou hij reageren met eerst maar is kijken of we wel zwanger kunnen worden en hoelang dit nog duurd.. Hij is namelijk heel erg bang dat ik ontzettend teleurgesteld ben als het nog een tijdje duurd.. en probeert mij hiervoor te beschermen ( eerst was ik heel bang dat dit betekende dat hij nog niet zou willen, maar hij heeft zelf aangegeven dat hij wel heel graag wil ) Hij praat nooit over dingen die hij verwacht bij het kindje, maar gisteravond reageerde hij er positief en open op en hebben we samen een hele tijd liggen dromen hoe ons kindje zal zijn, Zal ff een voorbeeldje geven, we hadden het over dat ons kindje dan net op school zit en in het groepsgesprek verteld over dat hij in het weekend bij zijn vader voor op de motor heeft gezeten.. Ik was echtzo blij dat we hierover hebben gepraat samen.. Zo word het voor mij toch allemaal wat echter... Hopelijk is mijn verhaal duidelijk, beetje lastig te omschrijven..