Wie wil ook voor 1e of ?e kindje gaan in 2013?

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Sparkle, 23 feb 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    @ Moederworden:

Ja wij dachten dan kunnen we eerst een maand ontpillen en eerst een beetje alles op orde in mijn lichaam ( Ik weet dat ontpillen langer duurt maar het is voor het idee haha ).
    En jullie zijn met de 4e ronde bezig? Spannend hoor ik hoop dat je morgen niet ongesteld wordt. En dat het raak is dit keer :).

@ Cosy:

Ja echt hé! Bij alles moet je er aan denken bijna een obsessie haha. En afvallen is bijna altijd goed als je niet op de juiste BMI zit. Ik zit op 28 en moet dus max 25 en moet dus ongeveer 10 kilo afvallen. Het is wel moeilijk hoor maar goed het is voor een goed doel en ook voor mijzelf zodat ik later lekker met de kids kan spelen zonder dat ik gelijk uitgeput ben. Succes met zwanger worden :)

@ Eenwens:

Heel veel succes met zwanger worden ik hoop voor jullie dat het in 1x lukt, hoe leuk zou dat zijn!!!:)

@ Lovely2011

Jij ook veel succes en het lijkt me ook weer allemaal opnieuw spannend voor je hoe je lichaam nu weer gaat reageren etc.

Liefs

2. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    jammer dat nou niemand meer reageerd!!

3. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    He Linda
    Sorry ben weer up To date! :)
    Alles goed met je?
    Ik ben nog niet ongesteld geworden ben dus nu 1 dag overtijd!
    Denk dat ik ongi ga worden maar het blijft altijd spannend
    Afvallen os heel moeilijk, maar wel goed om te doen voordat je zwanger wilt worden!
    Doe je een dieet? En sport je?

4. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Moederworden wat spannend!

Linda ik ga weer proberen om wat af te vallen. Zit nu wel al weer een tijd op het gewicht van voor m'n zwangerschap maar er mogen zeker wat kilo's (10-15 kilo) af!! Van de week maar weer in gaan schrijven bij de sportschool.

Paar dagen geleden m'n 2e 'normale' menstruatie weer gehad! Hoop dat m'n cyclus nu regelmatig blijft of zelfs wat korter wordt.
    Ga denk ik vanaf dec weer m'n temp bijhouden. Kleine slaapt tot nu toe toch door dus dan zou het moeten kunnen.

5. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    @ Moederworden

Wat super spannend hoop echt dat de ongesteldheid uitblijft en dat het nu raak is ! Ik sport en dieet, maar hou het niet vol haha dus heb gezondigd hahaha.

@ Yasmin84

Succes met afvallen hoop dat het snel gaat voor je.

En ook met het tempen.

Liefs

6. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Ben er ook weer hoor, gister de hele dag en avond barstende hoofdpijn gehad:( maar vandaag dan eindelijk ongesteld geworden. 4 dagen later als mijn gemiddelde maargoed, nu kan ik met de sticks starten :D.

@linda, af en toe zondigen moet kunnen hoor ;) En die baby gedachten zijn idd bijna obsessief. Ik heb sowieso van die fases, toen we gingen trouwen was ik daar ook heel druk mee haha. Gelukkig is mijn man dat wel van me gewend:cool: en mijn moeder herkende dat van mijn vader, die had dat ook ;) sinds ik dat weet heb ik maar geaccepteerd dat ik zo gefocust kan zijn. Wat dat betreft is een forum zoals dit een uitkomst:) uren lees en kletsplezier.

@moederworden, ben benieuwd! Misschien ben je ook wat later? Of komt dat normaal niet bij je voor?

7. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    @linda nou het is ook heel moeilijk hoor een dieet vol te houden!

@cosy het kan best zijn dat ik weer later ongesteld ga worden hoor, heb nu cyclussen gehad van 26,26,28 dus redelijk bij elkaar en ben nu al over de 28.... we wachten het maar gewoon af, en als de rode duiveltjes wel komen gewoon door naar de volgende wonde. ;)
    ook al hoop je het natuulijk elke maand dat ze uitblijven haha

8. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    @Cosy

Ja mijn vriend is nu telkens de 'lul' haha dus dit forum komt goed van pas, en 1 van mijn vriendinnen is ook bezig met een eerste kindje dus daar kan ik ook uren mee kletsen. Dat is wel fijn om met mensen te praten die het ook zo hebben ( Dat niet kunnen wachten haha )

Hebben jullie trouwens al een ' voorgevoel ' van welk geslacht het word.

Ik krijg bij mijzelf heel erg het gevoel dat ik een jongetje krijg, eigenlijk al een hele lange tijd dit gevoel gehad haha.

Vandaag heb ik voor een zwangere vriendin super lieve babyslofjes gekocht voor een jongetje!! Zo schattig.

XxX

9. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Goedemorgen dames!

@Linda: Nee geen flauw idee, mijn man zei voorheen altijd dat hij een jongetje zou krijgen maar nu we het er serieus over hebben is hij van gedachte veranderd en denkt hij dat we een meisje krijgen haha. Ik heb dus geen idee, maar denk wel dat mijn kindje bruine ogen zal hebben haha die zijn behoorlijk dominant in onze families :cool: Als we zwanger zullen zijn denk ik dat we het geslacht van het kindje ook nog en tijdje voor onszelf zullen houden. Ik zie veel zwangere kennissen dat op FB bijvoorbeeld al supervroeg delen maar mij lijkt het leuk om dat nog even 'binnenshuis' te houden.
    Wat trouwens wel frappant is dat van al onze zwangere en bevallen vrienden en kennissen 80% een jongetje verwacht of heeft gekregen :p

10. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi Meiden...

wat grappig allebei een jongen, ik heb zelf altijd ook die gedachte gehad eigenlijk.
    Maar het maakt mij ook helemaal niks uit, als het maar gezond op de wereld komt!!

Nog wat leuks doen vandaag?
    wat doen jullie eigenlijk in het dagelijkse leven?nieuwelingen...

11. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo Allemaal,
    @Cosy, Ja mijn vriendinnen hebben tot nu toe ook alleen maar jongens gekregen.

@Linda89, Mijn vriend is net als bij jou ook de "lul" haha, maar hij vind het nu steeds leuker om erover te praten en vooral van hoop dat hij jou neus heeft en dat soort dingen. Op dit forum is wel lekker om over gevoelens te praten.

@moederworden, Knap dat je het zolang vol houd zonder te testen. Ik had allang een test gepakt.. Al idee wanneer je gaat testen ?? Spannend !! Succes!!

12. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    Hoi Eenwens ik ga morgen ochtend een test doen! dus spannend!

13. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    Ik denk dat onze jongen :p hahaha blauwe ogen en blond haar heeft.
    Wij hebben beide blauwe ogen en mijn vriend echt heel blond haar dat had ik vroeger ook altijd maar nu is het donkerblond.
    Mij maakt het geslacht ook niet zoveel uit als het idd maar gezond is.

Ik werk momenteel bij de Mc donalds en in het dagelijks leven wandel en doe ik veel dingen met mijn hond en vind ik het leuk om te knutselen en om met make-up bezig te zijn computeren vind ik ook leuk. En leuke dingen doen met vrienden en mijn vriend vind ik ook erg leuk.

Ik heb mijn eigen hondenuitlaatservice gehad en helaas waren er na anderhalf jaar nog weinig klanten over door de crisis dus heb ik moeten besluiten om te stoppen helaas. Nu mij de Mc werken ongeveer 10 uur in de week.

Mijn dag vandaag is niet leuk ik ben bij de tandarts geweest en zit met een verdoofde mond die aan het uitwerken is en de pijn komt omhoog. Niet fijn ik ga zo denk ik even op bed liggen.

Wat doen jullie in het dagelijks leven?

Liefs

14. Linda89

Linda89 Bekend lid

19 jun 2012
    790
    259
    63
    Vrouw
    Eigen ondernemer
    @ Moederworden,

Laat je het meteen weten? Zal duimen voor jullie!!!

15. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    Linda, das inderdaad niet zo fijn! neem maar op tijd een paracetamol in!
    Nu over het haar van een eventuele baby gesproken: dat moet haast wel bruin of donkerblond worden hihi :p
    Moederworden, oeh morgen er toch een testje aan wagen? spannend :)

Ik werk 32 uur in de week en ik doe het huishouden. Doordeweeks ga ik een avond naar een keramiekcursus en de rest van de avonden hang ik lekker op de bank, knutsel of bak ik iets. Op mijn vrije dagen ga ik uit met mijn man, moeder of vriendinnen maar vaak is er toch wel iets nuttigs in huis of in de tuin wat mijn aandacht opeist haha.

16. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    @moederworden,Spannend ik zal voor jullie duimen!!!

Ik werk in het dagelijks leven in de zorg voor 24 uur.. Verder vind ik het leuk om met mijn vriendinnen,vriend, moeder,zus en kameraden van mijn vriend leuke dingen te doen..

17. Moederworden

Moederworden Bekend lid

16 apr 2011
    851
    0
    16
    Receptioniste
    Haarlemmermeer
    @Linda wat jammer dat je uitlaatservice stop moest zetten zeg!
    Mac altijd lekker!

@Cosy ja ga morgen maar een testje wagen spannend he? Of mijn cyclus is in de war of toch zwanger, we zullen zien!:)

Ik ben Nagelstyliste, ik ben jammer genoeg alleen door lichamelijke omstandig heden moeten stoppen, dus zit nu zonder werk al 4 maanden, en ben druk op zoek naar iets nieuws!

Hoe oud/jong zijn jullie? Ik 27

18. eenwens

eenwens Actief lid

14 apr 2012
    291
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben 25, vriend is 27..

Moederworden hoe was je test?

19. Yasmin84

Yasmin84 Fanatiek lid

29 sep 2009
    3.042
    1
    0
    Zuid-Holland
    Leeftijden zitten bij elkaar zo te zien!
    Ik was 27 toen ik zwanger werd. Nu dus 28 en vriend is 33.
    Voor jullie allemaal het eerste kindje??

20. Cosy

Cosy Fanatiek lid

16 aug 2012
    3.398
    2
    38
    Noordbrabant
    @Yasmin84: inderdaad! ik ben nu 26 en mijn man wordt over een paar dagen 30:) en we gaan voor ons eerste en gelijk ook laatste kindje ;)
    Bevalt het moederschap je goed? ik zie dat jouw eerste nog maar 3 maandjes is:)

Deel Deze Pagina