hoi hoi wat leuk om te zien dat er nieuwe damee zijn bijgekomen. ik dacht in het begin van dit topic, 2013, dat duurt nog zoooo lang, maar nu nog maar een paar maanden en dan mag het hopenlijk gebeuren voor ons allemaal! update: het huis wat wij in eerste instantie niet konden krijgen, krijgen we nu toch. Alles is rond gelukkig. Hier is het nog heel veel dromen samen, maar afgelopen tijd veel gebeurd dus minder actief in dit topic. Het dromen gaat gewoon door gelukkig en ik ben niet de enige. Ik zie dat sommige dames al testen hebben doorstaan en een ticker hebben. leuk hoor....hoop dat ik dat ergens begin volgend jaar ook mag gaan aanmaken
Ja de tijd gaat snel! Ik heb vanochtend super licht een positieve test gehad maar ga het morgen ochtend nog eens doen voordat ik gefeliciteerd wil worden wil ik een dikke goeie streep
@ moederworden: je houd de spanning er wel in zo zeg! @NdNk: leuk dat het met je huis goed gekomen is, wanneer mogen jullie er in? en moet er nog veel aan gebeuren?
@moeder worden, een streep is een streep zeggen ze toch anyway..ik hoop het voor je! @cosy, tjah, dst duurt nog even, we moeten wachten tot de overdracht, er hoeft niet veel te gebeuren aan het huis dat scheelt. we hopen er rond kerst te zitten
Hoi meiden bedankt ik hoop het ook! Morgen ochtend maar weer proberen !!! Gaan jullie wat leuks doen van het weekeind? Ik in spanning zitten liefs
@ ndnk: gefeliciteerd met jullie woning! fijn dat jullie het toch krijgen. Ik lees nog steeds af en toe mee hoor meiden om te kijken hoe het met jullie is
Ik ben 23 jaar en mijn vriend ook, we schelen precies 3 weken en 2 dagen haha, dan zou je denken dan kunnen jullie mooi de verjaardag samen vieren. Nou het is lastig.. want kerst en oud en nieuw valt ertussen... dus lekker dan! haha @ Moederworden. Het spijt mij heel erg maar ga toch een klein beetje gefeliciteerd zeggen, ik ziet dit positief in Hoop dat hij morgen nog duidelijker is. Wat dacht je toen je die lichte streep zag? was je helemaal blij?? of dacht je hij is wel heel onduidelijk en onzeker? Ik ben benieuwd hoe ik ga reageren, ik zou bang zijn dat als ik te blij ben dat het mis gaat ofzo. Als ik ga springen dat het dan niet goed is voor het kindje hahaha? kan dat? Ben benieuwd morgennnnn
Moederworden met welke test heb je getest?? Mijn eerste test was ook best licht. Heb het geloof ik nog bij m'n foto's staan. Was met een kv test 2 voor 5. Cosy ja het moederschap bevalt me prima! Wel ff een moeilijke start gehad. Kleine was met 35 weken geboren en heeft 10 dagen in het zh gelegen. Maar alles gaat nu goed met hem! Ndnk wat fijn van de woning zeg! Hier wordt de woning op 7 nov verkocht.
@Yasmin84 Dat is wel even balen zeg 10 dagen ziekenhuis! Dan word je wel onzeker, gelukkig was hij dan wel in goede handen maar dat is natuurlijk nooit leuk als het anders gaat dan je had gedacht! Nu is hij dus wel lekker gezond? Wat leuk dat jullie voor een broertje of zusje gaan over 4 maand. Mag ik vragen waarom zo snel? Ik had namelijk ergens gelezen dat je lichaam een jaar moet bijkomen en genezen zodat het weer goed voor bereid is op de volgende zwangerschap! Natuurlijk wel erg leuk hoor een broertje of zusje! Ik hoop dat alles goed gaat. Liefs
Lijkt me zo super spannend moment om te testen als je paar dagen over tijd bent !! Hoe hebben jullie dit gedaan, eerst ff alleen testen en later met je partner of gelijk samen.. lijkt me ontzettend mooi moment!! @moederworden, heb je nog een test gedaan?misschien heb ik het even gemist maar hoeveelste ronde was dit voor jullie? @Linda89, oe dat is dan een drukke periode voor jullie ( december ).
Hoi dames ik ben toch ongesteld geworden, heel vervelend, maar was er gewoon te veel mee bezig deze maand, ik neem ook ff afstand van alles ook van het forum, want dit voelt voor mij niet goed. Heel veel liefs en succes dames!
@MoederWorden Aaaah wat balen meid dat is echt niet leuk. Ik snap het dat je even afstand neemt. Ik hoop dat het dan snel als nog lukt hoor. Sterkte en succes! Liefs
balen moederworden. wat is het lichaam dan toch iets apart he...succes en begrijpelijk dat je even afstand wil! @yasmin dat is mooi, want het is nog steeds niet eenvoudig om je huis kwijt te raken
Hallo meiden, Ik meld me hier ook even.. Ik ben bijna 22 jaar en mijn vriend 23 jaar en we gaan in januari ook voor ons eerste kindje!! . We hebben er echt super veel zin in. Begin volgend jaar gaan we verhuizen naar een groter huis met meer slaapkamers en een tuin, dus allemaal veranderingen in 2013, haha. Ik ben sinds augustus al gestopt met de pil, en maar goed ook want de eerste menstruatie laat nog steeds op zich wachten. Gelukkig na wat googlen en topics lezen ben ik erachter gekomen dat ontpillen wel een half jaar kan duren, dus gewoon nog even geduld hebben dus. Ben sinds gister begonnen met etos zwanger worden pillen en ga daar straks nog dr. A vogel menstrusan bij slikken voor een goede menstruatiecyclus. Ik zal vanaf vandaag ook jullie verhalen meegaan lezen, ben benieuwd naar jullie verhalen en ervaringen.
Welkom maulona. Wat leuk dat jullie ook beginnen voor jullie eerste kindje. En idd wel slim dat je dus al in augustus bent gestopt. Ik stop in December met de pil ben benieuwd wanneer mijn eerste mensturatie komt bij mij. Spannend allemaal hé. Hoe lang zijn jullie al samen? En wat zijn je hobbys Liefs
Wij zijn 3 en half jaar bij elkaar, en wonen nu 2 jaar samen. En hobby's: ehh ik ben heel actief dus ik hou van sporten (hardlopen, dansen, gewoon lekker wandelen etc.), verder ben ik best wel een huismus, lekker bankhangen, tv kijken, theetje erbij En ik hou van koken, en lekker uiteten gaan Jaa misschien ben jij gewoon snel ongesteld, hoor je heel vaak hoor. Alleen ik heb gewoon ff pech ermee... Zijn jullie ook al af en toe naar babyspulletje en kleren aan het kijken? Vind ik echt zo leuk..
@Maulona Welkom, ik in juli gestopt met de pil, eerste keer gewoon ongesteld net als toen ik aan de pil was. Nu is mijn cyclus 4 dagen langer dan toen ik aan de pil was maar ik ben wel regelmatig ( nu 2 maand achter elkaar ) Wij zitten nu in onze klus dagen heel erg spannend.. Ja ik ben zeker al aan het kijken met kinderspullen en wat zou er leuker zijn dan een kinderkamer maken. Mijn moeder heeft een tijdje kleertje verkocht en die gaat stoppen dus ik heb vorige week daar de kleertjes door gekeken om te kijken wat ik mooi vind en heb dit van haar over genomen.. Fijne zondag nog !!
@Maulona. Wat leuk dat jullie al een tijdje bij elkaar zijn, en zeker het samenwonen vind ik zelf altijd belangrijk zo weet je wat je aan elkaar hebt en duik je niet zomaar in het 'diepe' ! Mijn vriend en ik zijn nu iets meer dan 4.5 jaar samen en wonen in december 4 jaar samen! Wij zijn dus snel gaan samen wonen maar dat was dus een goede keuze en nog steeds super blij met mijn mannetje. Wat een goede hobbys heb je, dat sporten wou ik wel als hobby hebben maar zie het meer als een straf dus vind dat erg knap van je. Ik hou ook ervan om lekker thuis te zitten met mn vent en filmpje kijken met lekkers erbij, gezellig knus op de bank. En uit eten daar houden wij ook van. Ik hoop dat mijn cyclus snel normaal is idd. Ben benieuwdddd!! En babyspullen kijken, pff word gek van mijzelf. hahaha toevallig dit weekend met mijn vriend wezen snuffelen bij de hema! Zo qutee en leuke spullen heb je daar. Echt te leuk. Wij hebben beiden altijd het gevoel gehad dat we een jongentje zouden krijgen en we kijken dan vooral bij de jongens kleding! Eigenlijk heel stom nu ik dit typ want ga er nu helemaal van uit. Maar stiekem vind ik een meisje eigenlijk ook wel heeeeeeel leuk, later lekker tutten met de haartjes etc. Geweldig Dus het is beide hartstikke welkom. Verder hebben wij een vriendin die nu 29 weken zwanger is van een jongen en we zijn ook wezen kijken naar een leuk cadeautje voor dr zoontje. Onze vriendin is 21 jaar jong. Dan hebben wij nog een vriendin van 24. Die is ook bezig om zwanger te worden, en nog 2 die al een kind hebben en die zijn beide 23. Dus ja zo word het telkens leuker allemaal jonge mensen die zwanger zijn, een kindje hebben of zwanger willen worden dus ik word omringt door zwangere mensen of kinderen hahha! Dus die moeder gevoelens van mij zijn extreme! Kan niet wachten. In mijn banner staat ook dan wij eerst een maand willen ontpillen maar we gaan dan wel vrijen zonder voorbehoedsmiddelen dus miscchien is het wle in 1 x raak! HOOP HET! Sorry voor mijn lange verhaal!! Liefs