Ik wil graag mee kletsen! Ik ben 19 jaar(bijna 20) en mn vriend is 20. Hebben een dochter van 15 maanden (was niet gepland) willen in november 2013 stoppen met de pil en hopen dan in 2014 een 2e kindje te mogen verwelkomen!
Welkom Maulona en Bougainville @Linda, babyspullen kijken is inderdaad stiekem nu al leuk Ik verbaas me wel nog over hoeveel verschillende kledingstukken, hulpstukken en dingen er voor een baby zijn! er gaat echt een wereld voor je open haha. @Moederworden: weet niet of je het nog leest maar heel begrijpelijk dat je wat afstand gaat nemen. Gelukkig komen de feestdagen en bijbehorende drukte er weer aan, dat leid mij altijd af van andere zorgen
Welkom Maulona en Bougainville!! Gezezellig dat jullie mee komen praten.. Babyspullen kijken ( wat een verslaving haha ), maar wel een heerlijke verslaving !!
Hey allemaal, ik ben 22 en mijn vriend 26..na 2 jaar proberen en onderzoeken..wij gaan in januari 2013 voor eerste keer ivf/icsi doen dus spannend! Hopelijk kan ik me hier bijvoegen om mee lekker te kletsen met jullie..groetjes
@eenwens.......heeeeel herkenbaar! Ik doe soms al inkopen voor een 2e zo erg......maaar oh zo verleidelijk.
Misschien een raar en beetje dom verhaal maar wil het graag even kwijt.. Gister mijn eisprong gehad, de hele week ben ik er druk mee geweest en geklust.. Net gisteren kwam het er niet van en dus niet geklust.. Ik was hierna een beetje van het rit omdat ik zo graag zwanger wil worden en gehoopt had om alles vanaf deze eerste ronde gelijk goed te doen. Zodat de kans op zwangerschap zo groot mogelijk is.. Herkennen jullie dit?? Bedankt dat ik mijn hart even kon luchten
Ach sommigen worden al zwanger van 1x in de week "klussen" Dag erna weer wel gedaan? Ei kan 24-48uur overleven he en een zaadje nog veeeeel langer!
Hoeveelste ronde zit jij ?? Word het op den duur minder ? het er mee bezig zijn bedoel ik dan.. Ik werk onregelmatig en heb nu het probleem dat ik vorige week heel veel moest werken +50uur en deze week bijna de hele week vrij.. dus ontzettend veel tijd om na te denken en vanalles te voelen..
eigenlijk al de 8ste ronde maar dat we echt op eisprong letten de 6e ronde. Sinds ik ovutesten gebruik ben ik er minder mee bezig! Zo weet ik waar ik aan toe ben.
Banner is weg, ik had donderdag een posi test maar nu een bloeding, dus lijkt erop dat het mis is....
Hoe gaat het nu met je?! Wat naar en wat vreselijk angstig lijkt me dat...ga toch hopen dat het goed komt!
Hou meiden Ik was ff weg omdat ik me er te veel mee bezig hield, dus ff een maand afstand genomen... En wat denken jullie Eergisteren een positieve test in handen! Het heeft echt geholpen, logische ook eigenlijk dat als je relaxt bent dat het sneller gebeurd! Dus meiden het is ff lastig maar probeer te denken het komt wanneer het komt, of je jezelf nou druk maakt of niet!!! Ik zou zeggen geniet...
Hi moederworden, Wat tof! Gefeliciteerd! Hoe lang ben je nu zwanger? Ik ben er momenteel nog niet zo mee bezig, we starten toch pas volgend jaar en nu komt de drukke decembermaand er eerst nog aan. Die eerst maar eens zien te overleven haha.
Hoihoi wat is het stil hier! Ik ben nu 4-5 weken zwanger ongeveer! ja helemaal blij, nu lekker genieten, het besef is er nog niet helemaal!! haha
Yep t is erg rustig hier, denk dat de drukte ook wel met vlagen gaat. Het lijkt me trouwens moeilijk te bevatten hoor, dat je zwanger bent das zon ongrijpbaar iets totdat je je buik ziet groeien denk ik. Is man/ vriendlief ook in de wolken? Of beseft hij het ook nog niet helemaal? Ik ga voor je duimen hoor dat t kleintje veilig blijft zitten!