Hallo allemaal, Ik hoop dat ik me ook aan mag sluiten bij deze club Ik ben 29 en mijn aanstaande is 28, we zijn 6 jaar bij elkaar en we willen over een tijdje proberen in verwachting te raken van ons eerste kindje. Ik wil al een tijd zwanger worden (we zijn ook echt zowat de laatste in onze omgeving ), maar mijn vriend is wat verstandiger dus hebben we gewacht. Eerder was het niet zo'n handig idee omdat ik nog studeerde en geen inkomen had. Nu heb ik een leuke baan, maar dat is tijdelijk. In januari heb ik geen aanstelling meer. Ik ben nu druk aan het solliciteren, en als ik een vaste baan heb, dan gaan we er helemaal voor! Ik kijk er erg naar uit, ook al vind ik het ook wel heel spannend. In mijn omgeving heb ik zwangerschappen en een bevalling 'meegemaakt' van dierbaren die niet goed zijn gegaan. Gelukkig ook genoeg die wel heel goed zijn gegaan hoor! Maar ik weet dus ook dat het heel dubbel kan zijn: het mooiste, maar tegelijk het moeilijkste op aarde. Toch zou ik echt enorm graag een kindje willen krijgen, grootbrengen en liefhebben met mijn vriend. Ik ben deze maand alvast gestopt met de pil, dat leek me wel verstandig. Ik slikte de pil sinds dat ik mijn aanstaande (we trouwen in mei ) heb leren kennen, maar toen ik begon met de pil werd ik niet vanuit mezelf ongesteld vanwege ondergewicht. Inmiddels heb ik een hartstikke gezond gewicht, en is mijn medische situatie veel beter, maar ik vind het toch wel spannend omdat ik niet weet hoe mijn cyclus in elkaar zit. Ook tijdens het slikken van de pil werd ik niet altijd 'ongesteld', soms maanden achtereen niet. Ik ben dus heel benieuwd hoe mijn lichaam het op zal gaan pakken allemaal. Ik vind het heel fijn dat ik hier met jullie mee kan lezen, mensen die in dezelfde situatie zitten, in verschillende fasen ervan. Heel erg prettig! Ik wens jullie allemaal heel erg veel succes!!