@ sparkle: ik weet niet of dat een probleem is... Maar als je je er zo ongemakkelijk bij voelt kan je dan niet van jullie slaapkamer de babykamer maken? Je hebt dan wel minder ruimte voor jullie op de overloop maar alleen een bed is in principe goed toch? Voor de rest breng je daar toch niet zo veel tijd door en dan kan je een leuk babykamertje maken en voel je je geruster dat hij of zij daar veiliger ligt. @allemaal: bij mij zijn de meeste vriendinnen er niet mee bezig. Heb 1 vriendin met een kindje van 2 die nu weer zwanger probeert te raken en de rest wilt nog geen kinderen of hebben geeneens een relatie en genieten van t vrijgezellenleven. Lijkt er bij jullie ook alsof je nu opeens heel veel baby's en zwangere vrouwen ziet? Ik lijk er wel mee omringd hihi. Vrijdag ging ik met mijn vriend naar de woonboulevard en toen was er ook een prenatal. Ik wilde graag een kijkje nemen en me vriend vond t goed. Was heel leuk om alvast te kijken baar welke kinderwagens we leuk vinden Hebben jullie mannetjes er vaak over?
Noorden van het land Uhm...daar hoef ik het niet voor open te laten staan, haha! Hij weet het zo ook wel Sinds ik er heel erg mee bezig ben, heeft hij het er ook wel meer over...dus dat is wel erg leuk, samen dromen
Noord Holland Mijn. Mannetje heeft het er wel eens over maar niet vaak genoeg, hij is er veel minder mee bezig als ik en als dat wel het geval is zal hij het pas zeggen als hij er echt voor wilt gaan! Komt wel goed vroeg of laat
@Ti87:Ik denk idd dat ik dat ook fijner vind en me leuker lijkt..om toch een babykamertje te maken..voor de tijd dat we daar nog wonen... Toevallig begon me vriend er gister voor het slapen over, dat die eventueel ook de kamer wel met de baby zou willen delen en dat we dan eventueel een wandje of kast kunnen plaatsen om een apart gedeelte te houden, maar denk dat ik dan liever voor de overloop kies..dat is inprincipe voldoende...dat vond hij ook wel een goed idee Merk dat me vriend steeds meer vanzelf over dingetjes begint..en als ik wat aan hem vraag of iets..dat hij er dan makkelijker over praat. Hij vind het namelijk wel echt heel spannend...en wil wel graag jong papa worden. Hij zei tegen mij dat hij het best wel gek vind dat er strakjes een kindje is van ons wat ons papa en mama noemt..alleen dat is al heel bijzonder zei die haha vond ik wel heel lief... @NdNk: haha oke..hopelijk doet die er stiekem wat mee Liep vandaag ook even bij de h&m in de pauze..en moest langs de kinderafdeling om bij de pashokjes te komen..toen dacht ik echt...oooh ik wil ook die kleine kleertje kopen hahah..Ziet er zo schattig en lief uit..Hopelijk kan/mag dat snel voor ons allemaal
@sparkle: mocht je toch jullie baby'tje op jullie slaapkamer erbij zetten dan kan je ook een leuk gordijn ertussen hangen om er een beetje 2 ruimtes van te maken. Dat zag ik toevallig gister in de Ikea catalogus. Wat leuk dat je vriend er zo enthousiast over is en al steeds makkelijker erover praat. Mijn vriend begint er uit zichzelf ook al steeds vaker over. @ allemaal: ik woon in Gelderland
Ja dat is idd ook een goed idee. Hou ik net wat meer ruimte over dan als ik er een kast zou plaatsen... Dat is ook heel fijn, zo kan je het ook samen wat meer delen. Me vriend gaat er van het weekend over nadenken...wanneer het volgend jaar zou kunnen voor zijn gevoel/idee. Hij kwam er mee dat had hij het gevoel had dat het voor mij fijner zou zijn als ik van hem weet wanneer die het volgend jaar zou willen..dat ik er dan rustiger onder ben. En makkelijker is om naar toe te leven. Ook zei hij dat het voor al fijn zou zijn als we konden beginnen, ook al zou het nog even duren voor we zwanger zijn. We hebben toch nog de tijd(als is het wel fijn als het niet super lang gaat duren, maar dat zien we dan wel.) Heb tegen hem gezegd dat ik dat super fijn vind dat hij er over wil nadenken. Dat die het me kan zeggen als hij er uit is en het zelf echt wil en niet alleen voor mij, want dat vind ik ook belangrijk..wil dat we er uit eindelijk samen voor kiezen. Eerder hadden we wel zo iets aan het eind van volgend jaar...maar dat is meer door de opleiding en contract ect. maar wil graag weten hoe hij daar in staat en wat hij wil...vandaar dat hij er over gaat nadenken. En dat die er zelf mee kwam en aanvoelde hoe het voor mij is..vind ik echt super Merk wel wat ik al eerder zei dat die er wel uit zich zelf vaker over begint..Hij zei wel de gemiddelde leeftijd zo'n beetje is 25? En mocht alles goed gaan hebben wij samen al een kindje als je 23 bent(als ik dat bekijk, ben nu 21 en ben in januari jarig, zegt al wel iets over de tijd) Ben benieuwd wat er uit komt...en hoe het gaat lopen. Vind het al super dat hij er serieus over na wil denken Ik hou jullie op de hoogte haha
Oh spannend zeg! En wat lief van hem dat hij zo'n rekening houdt met jou. Dan weet je ook meer waar je aan toe bent en kan je ernaar toe leven inderdaad. Ik heb eigenlijk geen idee wat de gemiddelde leeftijd is. Ik ben dus zelf 25 en vond altijd 26/27 een mooie leeftijd. Vraag me niet waarom haha. Denk dat leeftijd toch minder belangrijk is. Ik vind het persoonlijk zelf belangrijker hoe je in een relatie staat en of je er echt aan toe bent. Heb vandaag mijn pilstrip eens bekeken en nog 11 pillen en dan is mijn stopweek en deze keer dus echt een STOPweek want daarna ga ik dus niet meer beginnen. Vind het best spannend en hoop dat ik snel een goede cyclus heb
Ja vind ik ook en daarmee en nog andere dingen ben ik super blij met mijn relatie met hem en kan ook echt zeggen dat het goed zit. Anders had het onderwerp/gevoel kindjes ook niet aangebroken zijn denk ik. Je krijgt op een gegeven moment dat gevoel en vind leeftijd ook niet zo belangrijk, gaat idd om hoe je er in staat en of je er aan toe bent. Me vriend weet het ook niet wat de gemiddelde leeftijd is, maar had het meer over de mensen om ons heen..volgens mij is de gemiddelde leeftijd 28, maar maakt ook verder niet uit haha. Oeh spannend zal wel even gek zijn...maar wel super leuk, denk ik! Hoop ook zeker dat je cycles snel regelmatig wordt. Was vandaag f boodschappen doen met me schoonmoeder.. Toen kwam ze een kennis tegen en zij dat haar dochter nu 12weken zwanger is..en feliciteerde..toen zei die kennis en jij al oma..toen zei ze zo nou mijn zoon wil pas papa worden al 27 a 28 jaar$ dat was mijn reactie)is... dus ik zei meer voor de grap, dat denk jij... hahah Voor de rest maar niks over gezegt (hij is nu 22 namelijk) Ik net het verhaal tegen hem verteld zei die nou neee...ik vind 24 jaar een mooie leeftijd om papa te worden, toen was mijn reactie ... Hij is namelijk ook in Januari jarig..en dan lijkt het veel eerder en dat is het ook hahaha en nu toch nog f van het weekend afwachten...maar ik geloof dat het wel goed komt!
Wat lief! En super dat hij er uit zichzelf over begint!! Bij Ik hou van Holland was de gemiddelde leeftijd 29 jaar! Maar ik denk niet dat je naar gemiddelden moet kijken Maar naar wanneer het goed volet tussen jullie samen en je op dezelfde lijn ligt wat betreft het krijgen van kindjes....
Dat vind ik ook het belangrijkste.... Me vriend vind leeftijd ook niet belangrijk, maar hoe je er in staat en wat het samen voor ons betekend..Dus dat vind ik wel heel fijn Gaan jullie nog wat leuks doen van het weekend?
Hou sparkle Wat lief van je mannetje! Wou dat mijne dat deed dan kon ik het ook beter met hen delen, maar hij wilt juist niks vast zeggen over wanneer omdat ik dan weer teleurgesteld zal zijn als het om een of andere reden niet door ging zoals vorrig jaar dat ik mijn tweede baan kwijt raakte door Fam. Omstandigheden, ik zat er helemaal door heen en alles wat ik heb mee gemaakt kwam er uit, heel ongelukkig was ik, dus eerst aan mezelf werken.. Ik loop nu al een jaar bij een Natuurgeneeskunde en moet zeggen dat ik me nu sinds lange tijd weer gelukkig voel kan zeggen dat het goed met me gaat! Merk wel dat meteen de drang naar moeder worden weer meer word! Sorry voor het lange verhaal moest het even kwijt! Wat fijn dat dat hier kan ! Ik ben super benieuwd voor je wat je mannetje besluit! Spannend hou je ons op de hoogte? Gr
@Moederworden: Schrijf maar gerust hier van je af hoor Ik hoop dat je je gauw beter voelt. Van de ene kant kan ik het wel begrijpen dat je vriend je nog geen zekerheid wilt geven. Hij wilt je behoeden voor een teleurstelling maar snap wel dat het voor jou minder leuk is. @ allemaal: ik moet morgen de hele dag werken en zondag ga ik denk ik gewoon lekker luieren met mijn vriend . Toen ik gisteren eventjes bij de kruidvat was besloot ik alvast foliumzuur te kopen. Voelde me best "apart" om daar voor de zwangerschapsvitamines te staan en alle zwangerschaps- en ovulatietesten. Misschien dat ik wel meteen aan foliumzuur ga beginnen als ik stop met de pil aangezien dat toch geen kwaad kan...
Maakt helemaal niet uit zo'n lang verhaal, je kan altijd je verhaal doen Oh, fijn dat je je wel weer gelukkig voelt na alle omstandigheden. Heb zelf ook hulp gehad met alles wat ik heb meegemaakt en ben vanaf vorige week klaar...Het gaat al lange tijd super goed en is idd wat je zegt..dat het moeder worden belangrijker en meer is geworden. Het is wel super goed van je dat je eerst aan je zelf heb gewerkt. Dat was voor mij ook erg belangrijk, wil wel dat ik me zelf goed voel, voor ik/we aan zo'n grote stap zouden gaan na denken. Wat betreft mijn vriend over dat hij daarover gaat nadenken. Stel hij geef aan wanneer het kan en er komt iets tussen waardoor we het uit zouden moeten stellen, dan zou ik het gewoon heel goed met hem bespreken..kan het echt niet anders dan denk ik dat ik het wel even kan laten wachten..maar hoop natuurlijk dat het niet nodig zou zijn...maar dan heb ik voor nu iig de rust en fijn gevoel bij het er naar toe leven..waarschijnlijk kan ik dan niet meer wachten, maar mocht het echt nodig zijn..dan doe ik dat. Kan je er niet met je vriend over hebben dat je het gewoon erg moeilijk vind helemaal niet te weten wanneer het kan? Een richtlijn...1 jaar, 2 jaar of (hoop ik niet voor je) meer...wil hij het wel in de toekomst? Ik hoop zo voor je dat hij het tegen je wil zeggen.. Hij wilde vorig jaar met je voor een kindje gaan? Fijne avond x
Zou gewoon daarmee beginnen, kan toch geen kwaad...alles wat te veel is plas je toch weer uit toch? Lijkt me ook een apart om daar te kijken...komt het zeker wel heel dicht bij?
@Allemaal: Morgen eerst werken daarna ga ik naar een vriendin en daar hebben ze een soort festival met muziek tentjes.. Zondag ga ik naar Rotterdam naar me zus gezellig winkelen..en dan terug naar huis..en dan is het weekend om haha... EN dan weet ik wat me vriend wil hihi Hou jullie op de hoogte, vind het zelf ook spannend haha..
@sparkle: ja inderdaad, alles wat over is plas je weer uit. Toen ik voor dat schap stond kwam het van de ene kant wel heel dichtbij maar van de andere kant ook weer niet omdat ik weet dat we t nog niet meteen gaan proberen en ook nog niet precies weet wanneer we gaan beginnen met proberen. Maar het was wel apart omdat je al jaren er over nadenkt van hoe zal het zijn als ik met de pil stop enzo en nu is het bijna zover! Leuk weekend heb je voor de boeg. Veel plezier! Ik ben alweer onderweg naar het werk, hele dag werken, zucht...
Ik ben nu lekker een weekend weg met mijn vriend we hebben een huisje bij landal gehuurd erg leuk! Fijn werken allemaal groetjes!