Is er hier iemand die het leuk zou vinden om eind oktober of begin november op onze twee hondjes te passen voor een week? (evt. tegen betaling). Wij willen graag op vakantie en hebben geen oppas. Ik wil graag dat ze in huiselijke kring zijn en niet het grootste deel van de tijd in een hok zitten. Het gaat om een Jack Russel x Maltheser (2 jaar), en een Maltheser (5 jaar). Beide zijn teefjes. De Jack kan erg druk zijn op sommige momenten maar kan ook erg rustig zijn. Ze kan niet goed met andere honden/katten of loslopende dieren. Kinderen en andere mensen is geen probleem. Daar is ze erg lief voor en knuffelt het liefst de hele dag! Ons zoontje kan ook alles bij haar doen. Aan de staart trekken, aan de vacht trekken, hand in de mond.. je kunt het zo gek nog niet bedenken!
woon te ver weg ben ik bang anders had ik het graag gedaan gek op honden maar wij staan nog op de wachtlijst voor een pup en dat word volgend jaar pas
Helaas gaat het hier ook niet lukken omdat we 2 honden hebben masr ik ben wel heel erg nieuwsgierig hoe jullie jack x malteser eruit ziet. Wij hebben hier een pup van 12 weken.
jammer ik ben dus ook graag honden oppas vind het harstikke gezellig altijd, nu ook 2 grote (kangals) van een vriend te logeren voor een paar weken maar we hebben zelf ook een pup kruizing new foundlander
Hey hoi, ik had het heel graag gedaan, want we twijfelen zelf over een hondje erbij. Maar we hebben drie raskatten die dus binnen zijn en zelf dus ook een hond..
Misschien kun je nog op een andere site zoeken naar oppas, op een hondenforum? En op marktplaats staan ook wel eens mensen die zich aanbieden als oppas.
Ik kan wel woon in Gelderland maar heb hier een klein poedeltje mannetje dus weet niet of dat gaat met de Jack omdat je zegt dat ze niet met andere honden kan?
Lief dat je het aanbiedt, maar ik denk eerlijk gezegd dat het niet goed gaat. De eerste keer dat ze bij m'n moeder waren (heeft 2 hondjes), ging het ook niet goed. Nu wel met de kleinste, na een aantal keer is ze helemaal gewend.. maar de oudste is een verschrikkelijke brompot en ze maken nog steeds ruzie.. Op marktplaats heb ik al gekeken maar veel mensen hebben zelf ook een hond dus ik wil het daar liever niet op gokken. Nog maar even verder kijken.
Waarom niet gewoon je honden naar een pension brengen? Mijn oudste hond is erg dominant en dat gaat dus ook niet altijd goed met andere honden maar zij gaan altijd gewoon naar het pension, heb het daar netjes aangegeven en zij gaan altijd met zijn tweeen in de buitenren en niet met andere honden, alleen die van hem zelf tegenwoordig soms want dat zijn ondertussen grote riendjes van elkaar en zijn eigen hond komt altijd spontaan aan als hun er zijn om bij in de buitenren te willen. Als je een goed pension hebt dan kunnen en willen zedat prima inschatten en houden ze er rekening mee. Ondertussen wordt de oudste al een oud besje en is zo goed als doof, maar blij dat hij is als hij naar het pension mag, hij rent hard voor me uit naar binnen, pension eigenaar is altijd lij als ze komen dus echt een topcombinatie, oja en hij is gelukkig nog iets blijer als ik hem weer ophaal om naar huis te gaan