Ovutest, is deze positief??

Discussie in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' gestart door Moedertjevj, 26 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Kan er iemand eens kijken? Ik snap er niks van. Zit nu op dag 20 van mijn cyclus.

2. toerist18

toerist18 VIP lid

23 okt 2005
    8.317
    1
    0
    ik maak babymutsjes met naam
    Nederland
    De 2e streep is wel duidelijk maar wel iets lichter.
    Doorgaan met testen, maar wel alvast klussen.

3. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Zo te zien wel, hoelang is cyclus normaal?
    Door ovutsten kwam ik er ook achter dat mijn eisprong eigenlijk later is dan ik dacht

4. Moedertjevj

Moedertjevj Fanatiek lid

1 jun 2007
    1.351
    97
    48
    Bediende
    Ik heb al 2 maand een cyclus van ongeveer 31 dagen, ik verloor gisteren een beetje bruine afscheiding.

5. Sasya

Sasya Fanatiek lid

26 jul 2011
    1.217
    0
    0
    Noord-Holland
    Dat kan ook een innesteling bloeding zijn maar ik had vorige maand ook mijn ei op dag 20 dus dat kan het ook zijn.
    En toerist is erg goed met met die testjes :)

6. Lady1985

Lady1985 Niet meer actief

Zie ik het goed dat dit ovutesten zijn van de Kruidvat? Die zijn sowieso erg onbetrouwbaar en testen vaak vals positief... (ik heb ze toen ook een maand gebruikt en bijna iedere dag een positieve test en mijn echte ei er niet mee gevonden)

7. dushi1980

dushi1980 Actief lid

11 jun 2007
    225
    0
    0
    Hoi Moedertjevj,

Moeilijk is het soms he met die ovu testen, ik denk zelf ook wel dat hij nog wel donkerder kan, ik zou anders vanavond of morgen nog een keer testen, wie weet is ie dan nog donkerder.

Ik zit nu op CD21 en ook ik twijfel over m'n ovu test, zie foto, onderste is van vandaag........

Gooi er vanavond en morgen ook nog maar een testje tegen aan....vind het alleen zo lastig met niet drinken en plassen etc, ben een echte drinker, drink per dag echt 2 liter water dus is echt een straf om niet te drinken.

XX dushi!

Deel Deze Pagina