Hallo meiden, Ik heb hier ooit eerder onder een andere naam gependeld. Een hele tijd terug is dat al. Ben toen gestopt, omdat het me teveel werd en ik er geen energie meer voor kon vinden. Wil het nu langzaam weer oppakken. Ik zie hier dat er veel gedoe is met pbtjes buiten de tijd en alles. Ik wil jullie dan ook vragen even het volgende te lezen. Ik wil het nu langzaam weer oppakken en met langzaam bedoel ik dat dus ook echt. Ik ga beginnen met 5 aanvragen per dag om te kijken of ik de energie ervoor kan vinden. Stuur mij in dit topic een verzoekje..dus GEEN pbtje..in het verzoekje hoef je alleen maar te melden dat je graag een pendel zou willen ontvangen. Ik stuur jou dan zelf een pb dat je je vragen kunt sturen. Zo blijft het een beetje overzichtelijk voor me. Als het goed gaat breid ik het aantal aanvragen snel uit..
Hoi Kristalhelder, Wat leuk dat je het pendelen weer oppakt! En verstandig van je dat je het op deze manier aanpakt! Ik zou wel graag een aanvraag in willen dienen via dit berichtje. Ik hoop een PB van je te ontvangen! Succes ermee.... Grts jufaman
Ik zou er ook graag gebruik van willen maken. Leuk dat je het weer wil oppakken, en welkom terug natuurlijk.
Wat leuk dat je pendelt. Ik maak graag gebruik van je aanbod en hoop een pb te mogen ontvangen. Succes!
En als ik hier dan een berichtje achterlaat dat ik ook graag van het aanbod gebruik wil maken, telt dat dan ook meteen voor morgen? geintje Ik wacht het morgen wel af, hoop dat je me wil pb-en! ( zo moet het dan toch, als ik het goed begrijp, gewoon hier een berichtje achterlaten?) Alvast bedankt, lief dat je dit wil doen!
Heel graag zou ik je pendel ontvangen Lief dat je dit voor de meiden hier doet! * Ow sorry, ik lees net dat je 5 verzoekjes bedoeld, ik dacht dat je er iedere dag 5 zou uitkiezen van diegene die hier een berichtje plaatsten
Ik zou ook graag gependeld willen worden Doe rustig aan, ik hoor wel wanneer je er tijd/zin/energie voor hebt
Mag ik ook gebruik maken van het pendel aanbod? groetjes Ow ok d8 ook gwn hier melden en dan merken we t vanzelf wel. maar is dus niet zo? als ik het nu wel goed begrijp?
Leuk ik wil ook ! Zie dat ik er nog redelijk optijd bij ben ,en dat moet ook wel ben over 2 wek al uitgerek .... Hoor van je
Ik zou ook graag een pendel ontvangen, maar geen haast hoor!!! (volgende week ben ik eerst zelf nog een weekje op vakantie vandaar, maar ik probeer de mail te lezen)
Ik had al 5 verzoekjes gekregen..heb dat ook nog even gemeld. Aangezien het blijkbaar niet helemaal duidelijk is zal ik er ook even een tijd aan verbinden anders wordt het alsnog een onduidelijk gedoe. Het klopt idd dat jullie hier een berichtje achter moeten laten, in dit topic dus. Dan neem ik zelf contact met jullie op. Ik wil nu starten met 5 per dag..gaat dat goed dan neem ik er meer aan, maar wil nu dus eerst even erachter komen of ik er tijd en energie voor kan vinden. Laat dus een berichtje hier op het topic achter...dit mogen per dag 5 meiden doen..ik verbind er ook een tijd aan..de 5 dames die een verzoekje hier posten tussen 19.00 uur en 20.00 uur kunnen een bericht van mij verwachten. De verzoekjes die buiten deze tijden worden gepost tellen helaas niet mee.
Oeps sorry, dan had ik het idd fout begrepen. Geen probleem en helemaal begrijpelijk. Ik probeer het later nog wel een keertje!! Doe rustig aan!! xxxx
hallo! wat leuk dat je pendeld.. ik zou ook graag een pendel van je willen, doe inderdaad rustig aan.. ik zie het wel wanneer ik een pb'tje van je krijg