ik wil weer gaan pendelen.heb wel wat voorwaarden *pendelverzoeken alleen op aangegeven tijden *pendel alleen op wanneer zwanger en geslacht.niet op bevaldatum *verzoeken buiten de tijden verwijder ik direct *voor medependelaars pendel ik altijd.
vandaag tot 16.15 kan je je verzoek versturen volledige naam en geboorte datum. en je vraag ik probeer zo snel mogelijk je aanvraag te beantwoorden ik werk ook fulltime dus je zal niet altijd binnen een dag antwoord krijgen. houd hier dus rekening mee
zouden jullie zo vriendelijk willen zijn niet op dit topic te willen reageren. ik open een poll voor de uitslagen
vandaag vanaf 14.30 tot 15.00 kan je je verzoek weer versturen vraag en je gegevens lees de voorwaarden.ik probeer zo snel mogelijk te pendelen.geen paniek als het een aantal dagen duurt.ik reageer altijd
Oh excuus, ik zie nu dat je vraagt niet te reageren op dit topic. Weet niet hoe je t berichtje verwijdert. Nogmaals excuus!
de verzoeken die ik vrijdag heb ontvangen probeer ik morgen te beantwoorden ben jullie niet vergeten.
Kokkie, waar kan ik vinden op welke tijden je pendelt? Ik ben zo nieuwsgierig en al een tijdje aan het zoeken, maar kan nergens vinden... Albast bedankt!
ik pendel op aangegeven tijden.ik noem een tijdstip en dan kan je een privebericht versturen.zie boven aan mijn topic
dames zouden jullie hier niet willen reageren!!!! dit zodat het duidelijk is wanneer ik een tijd noem en jullie niet door 30 paginas hoeven te scrollen en het wat overzichtelijk blijft.als je te laat bent dan is dat zo.en zul je moeten wachten op de volgende keer.ook geen abbos.je kan er een nemen maar zet dat niet hier neer.is ook lastig voor de meiden die een abbo hebben en hiervan melding krijgen bedankt
vandaag vanaf 14.00/14.30 kan je je verzoek versturen ik pendel op maand bevruchting en geslacht niet op bevaldatum verzoeken buiten de tijd verwijder ik voor medependelaars pendel ik altijd ik antwoord altijd.soms duurt het wat langer hou hier rekening mee.want ik werk fulltime.dus geen paniek bij niet meteen antwoord soms duurt het wat langer een pendel is een leukigheidje pin je er niet op vast of staar je er niet blind op