Hallo allemaal, Ik heb mij aangemeld op dit forum omdat ik met een dringende vraag zit.. Ik ben van 3 sept t/m7 sept ongesteld geweest.. (ik ben aan de pil) 17 en 18 september heb ik (sorry beetje onsmakelijk) waterige diarree gehad.. Echter heb ik 19 september seks gehad. Die dag erna begon mijn diarree weer opnieuw op te spelen. De week van 24 sept. begonnen mijn klachen; hele erge nare hoofdpijn, een hoofdpijn wat ik niet ken, misselijk, een drukkende stekende pijn in mijn liezen, pijn in mijn onderrug ik ben 28 sept (vrijdags) weer gestopt met het slikken van mijn pil, normaal wordt ik dan gelijk zondags al ongesteld. Nu voelde ik echter geen buikpijn of hoofdpijn. Ik werd maandags ongesteld (wat ik al vreemd vond) en heb ook maar lichtelijk bloed verloren. Ook stopte het bloeden een dag eerder dan normaal. De afgelopen weken heb ik weer zulke vreemde klachen gehad: hoofdpijn, opeens misselijk worden, de drukkende pijn in mijn liezen is bijna constant aanwezig, en ik voelde telkens van die lichte menstruatie buikkrampen in mijn buik. Ook leek het wel alsof ik heel erg zenuwachtig was (kriebels in mijn buik) Ik heb vandaag op internet gezocht wanneer de vorige maand mijn vruchtbaarste dagen waren en dat bleek rond of op 18 september te zijn. Ik ben toen heel erg bang geworden, en heb gelijk een test gehaald van de etos: Test point Deze heb ik vanmiddag getest maar het was negatief. Zou ik nu toch zwanger kunnen zijn of? Ik voel me zo onzeker en bang.. Mijn vriend en ik hebben al wel 5 jaar een relatie maar zijn beiden nog student.. zou er iemand willen reageren die dit misschien herkent of raad weet? Groetjes
ik zou zeggen als de test nega is dan ben je ook niet zwanger, wat mocht het zo geweest zijn dan had de test toch al duidelijk positief moeten zijn.
hey meid, wat vervellend voor je. het kan zijn omdat je zo druk maakt je meer klachten krijgt. toen ik nog een de pil was werd mijn menstruatie ook wel eens anders. op een gegeven moment was het zelfs zo dat als ik vrijdag de laatste pil slikte ik woensdag pas ongestel werd. een eerder was ik het 4 dagen later tussen de 2/3 dagen. ook de hoeveelheid wilde nog wel eens wisselen. de kans is klein als je wel gewoon je menstruatie hebt gehad en je test negatief is je zwanger bent. maar je hebt altijd de uitzonderingen op de regel. ik denk dat je geen zorgen hoeft te maken maar je kunt altijd voor de zekerheid naar je huisarts gaan daar kunnen ze nog een bloedtest doen. sterkte.
Vervelend zeg! We zitten inmiddels in half oktober. Als je zwanger zou zijn dan zou je nu toch echt wel een positieve test moeten hebben. Ik kan uit je verhaal niet opmaken of je na de stopweek ook weer bent begonnen met de pil? Of slik je hem nu helemaal niet meer? Dan zou het daar ook van kunnen komen. Heb nu zelf de klachten die jij omschrijft (voelt inderdaad als zwanger zijn) maar ben gestopt met de pil. Bij mij is het echt ontpillen. Blijf je klachten houden en weet je niet zo goed wat je er nu van moet denken, dan zou ik je adviseren om de huisarts even te bellen.
Bedankt voor jullie reacties.. Ik lig nu in bed, zo´n druk op mijn onderbuik, liezen en menstruatie achtige krampen nu. Ik neem morgen contact op met mn huisarts, dan kan hij mij misschien verder helpen..