Ik heb een paar dagen geleden een topic geopend dat ik nogal last had van mijn onderbuik en hiervoor ga ik over 1,5 naar de gyn. nu val het mij elke keer op dat het niet de hele maand zeer doet maar een klein weekje tot een week maar hou het niet bij wanneer. nu hoor ik om mij heen dat dat door de eisprong kan komen. ik heb van jan 2011 tot maart 2011 aan de pil gezeten er mee gestopt omdat ik daar niet tegen kon. sinds april mei heb ik klachten. wie heeft er ook last van de eisprong? - wat zijn je klachten - hoe lang duurt het voordat het over is - is het de ene maand pijnlijker dan de andere keer?
nee last heb ik er niet van. het enige wat ik rond die tijd voel is een half uurtje ofzo een ongigevoel. maar verder niets
ik heb het iedere maand...veel slijmverlies....lage rugpijn (ongi-pijn en voel me dan echt crappy dit duurt zeker een aantal dagen...maar ga zeker niet meer aan de pil...daar was ik zieker van
Ja heel erg last van Mijn klachten zijn rechts in de buik pijn. Niet als menstruatie maar net als een opgerekt spiertje gevoel. Het duurt precies 4 dagen. Ja bij mij is het de ene maand pijnlijk en de andere niet. Net alsof links dus nooit pijn doet en rechts wel.
Na mijn bevalling van Levi voelde ik idd ook mijn eisprong.Had dan 2 a 3 dagen wat zeurende pijn en af en toe wat steekjes
Ik heb wel last, maar objectief is het niet, want ik heb een cyste in mijn eierstok. Ik heb dus doorgaans een zeurende pijn, maar rond de tijd dat ik mijn eisprong zou moeten hebben, heb ik meer last. Maar ik heb wel degelijk vriendinnetjes die het voelen en beschrijven als steekjes.
Hier ook elke keer veel pijn aan 1 kant,duurt bij mij 2 dagen. Als een opbouwende druk,hang dan ook de hele dag op de bank.
Hier ook, een dag of vijf. Eerst heel licht, maar steeds fellere pijn, vaak rechts. Ook alst van de rug, misselijk, naderhand zere borsten en opgeblazen gevoel tot de ongi.
ik heb dat na mijn miskraam gehad. ik voelde toen ook altijd mijn eisprong. de eerste keer wist ik niet wat het was. ik werd er wakker van. het voelde alsof er iets los schoot aan de rechterkant van mijn buik, ik was er de dagen erna ook wat duizelig bij. bij de huisarts geweest en die zei het kan goed zijn dat het je eisprong is geweest, als je nu ongeveer over 2 weken ongesteld wordt dan klopt dat. en idd het klopte. vanaf toen voelde ik hem elke maand. op zich wel makkelijk omdat we zwanger wilde worden. nu ik weer aan de pil ben voel ik het niet meer.
Ik voel mijn ei vaak wel, soms doet het echt f*cking veel pijn. Dan loop ik echt krom en de pijn zakt dan steeds meer af, heel langzaam tot het weg is. Groeiem van de eitjes voel ik als kleine prikkelingen in mijn liezen.
Ik voel me juist niet slecht. Wel pijnlijk in de buik maar ik heb juist heel erg veel zin in seks dan.
Ik heb er ook best veel pijn van! Dan kan ik echt geen riem verdragen. Het voelt als een drukkende pijn, en beurs, alsof je er een stomp hebt gehad of een mega blauwe plek. Meestal is dat 1 dag erg, soms de dag ervoor ook al aanwezig. De dag nadat hij gesprongen is, is het meestal over (en dan.... langleve de pms )