Maar dat foefje heb ik niet. Dus Corina, als je een (of een paar dat mag ook hoor!) fotootjes zou willen doorsturen.
je kunt een printscreen maken en dan uitknippen, maar dan gaat de kwaliteit heel erg achteruit. ik ga nu ook even kijken op je site en dan pb ik even welke ik gebruiken wil.
Dat foefje is gewoon => shift+Printscreen. En dan plakken als nieuwe afbeelding in psp. Daarna kan je met het gereedschap bijsnijden de foto bijsnijden tot het orginele formaat..
die foto uit januari, met zijn badjas aan. echt een hele stoere foto! die gebruik ik niet maar vind hem heel gaaf
ik weet niet of je al een leuke hebt, ik ga morgen nog maar eens beginnen. Sascha drukte de laptop uit
Acire, heb foto's door gemailt hoor! Was het helemaal vergeten. Lucia en Ingrid die van jullie heb ik inmiddels binnen, vind ze allebei GEWELDIG! Lucia, formaat van kaartje. Is zeker 10x15 ofzo
Ook al zo geweldig! Dat word nog lastig kiezen nu. Ingrid, Lucia en Acire allemaal harstikke bedankt voor jullie creativiteit. Vind ze alle 3 erg leuk, zijn ook allemaal weer anders.