Ik vind the green mile een ongelooflijk mooie film,op de een of andere manier moet ik telkens weer bij die film huilen... Vind het zo'n mooi verhaal!
Titanic vind ik moooi en elke keer weer dat jankmoment als zij op d'r fluitje blaast om hulp, hij wegzakt in de zee...dat oudere echtpaar samen op bed, die moer die haar kindjes voorleest...
dirty dancing en speed blijven mij 2 favorieten heb ze allebei al 100 keer gezien maar ze blijven leuk!
The Green Mile is echt super....altijd weer janken. The Terminal is vooral ontzettend grappig, een echte aanrader!
A.I. (artificial intelligents)Zo ontzettend zielig voor dat jochie...en een heel mooi einde.. Minority Report Heel erg mooi gemaakt! Gaat over de toekomst, daar worden mensen al opgepakt voordat ze een misdaad plegen, dus de wereld lijkt zonder misdaden, alleen is dat in werkelijkheid een stuk ingewikkelder dan het lijkt...Heel gaaf! A beautiful mind ,omdat je de hele film lang niet weet wat je moet geloven.En het is ook nog eens een waargebeurd verhaal.
(De beginscene van) The Transporter... zooooow gaaf! Simpel van idee, maar goede film. Ja ook The Green Mile, Pretty Woman, Alladin, MI 1,2 en 3.
Return to me, Save the last dance en Crazy Beautiful... Pas beide nog in de herhaling geweest op tv en de zakdoeken waren niet aan te slepen en dat terwijl ik ze al tig keer heb gezien...
Titanic, de liefde die tussen 2 mensen onstaat, wat eigenlijk niet kon. En wat is er nu nog mooier? Oja de bodygard is ook z'n film. A perfect world is ook mooi. (met Kevin Costner).
Ik vind de waargebeurde verfilmde verhalen van Danielle Steel helemaal geweldig, daar kan ik echt een hele avond voor gaan zitten ! Daarnaast vind ik The Green Mile ook een prachtige film. Heb hem al tien keer gezien ofzo, maar ik blijf elke keer janken... Een erg indrukwekkende film vond ik American History X. Ook bij deze film enorm veel tranen gelaten, en deze film heeft mij ook behoorlijk veel duidelijk gemaakt (heeft te maken met mijn broertje, zal ik verder niet te veel over uitweiden....)