Hoi meiden! Wie wil er voor mij zo'n mooie banner maken van mijn zoontje djayden.. zie zoveel mooie banners voorbij komen met de foto's erin verwerkt.. Maar krijg het zelf niet voor elkaar Groetjes Schatje1 Edit mod: Ik heb je onderwerp duidelijker gemaakt.
Ik heb een trial gedownload voor psp maar ik snap er werkelijk waar erg weinig van.. Zou ook heel graag een leuke banner hebben , maar het lukt me gewoon niet. Als er meer dames zijn die dit graag doen , hou ik me aanbevolen!
@Natasje; Welke afmetingen gebruik je in PSP voor een banner? Ben der nu mee bezig, maar weet zo de afmetingen niet...
Hier kan je maar 491 bij 150 hebben. Let op dat je hem opslaat als jpg. Hij mag maar 50 kb zwaar zijn.
Oww haha Maar natuurlijk .....stom van me! (om héél eerlijk te zijn dacht ik de playStation Portable Daarom snapte ik hem niet )
Grmbl... had ik een banner bijna klaar, issie ineens uit m'n scherm verdwenen? Waar issie nu gebleven dan?
oeps. heb je hem misschien weggeklikt? Misschien ver opzij geschoven? misschien klein onderaan je psp?
Aargh...! Nu issie vastgelopen en kan ik overnieuw beginnen! Nou, zal eerst Britt ff wakker maken voor de laatste fles voor de nacht, ff kijken of ik daarna verder ga. En anders morgen nieuwe rondes nieuwe kansen, haha! Positive thinking! Ohjee, extra nieuwsuitzending straks over de financiele crisis...
Toch bedankt voor je hulp Natas! Zat echt te zoeken zonet, kon hem nergens weer terugvinden. Onderin beeld stonden wel de afmeting vermeld, maar de banner zelf was foetsie..
Flink balen idd... maar doe weer een nieuwe poging! Optimist die ik ben, hihi! Enne, die afmetingen he, is dat in pixels, inches, centimeters of millimeters?