Ooooooooooooh ik wil ook zo een prachtig mooie banner..... Iemand zin (en tijd natuurlijk) om een mooie banner voor me te maken ? Ik ben echt zoooooooo een dom blondje met die programma;s..........
het is echt de moeite waard om zelf te proberen. ik heb de mijne ook zelf gemaakt.. ben er errug trots op..
kan iemand precies vertellen hoe het moet dan? dan wil ik zelf weleens proberen.. zezijn echt mooi allemaal
Mijn banner heb ik gemaakt met Paint Shop Pro X2. Ben er zelf nog geen held in, moet het ook allemaal nog uitvogelen. Maar je kunt op internet een proefversie downloaden voor 30 dagen om te kijken of het je wat lijkt. Deze versie is ook in het Nederlands met een oefencentrum erbij, dat kan je aardig op weg helpen! Xx
Goh ik zou bijna een winkeltje gaan beginnen met al die aanbiedingen hier! 5e per banner hahaha (meen t niet hoor )
Mag ik vragen hoe jullie aan zulke achtergronden komen. Staan die ook gewoon op psp? Heb het namelijk gedownload en ga er vanmiddag even mee stoeien.
Nee, die kun je downloaden. Je hebt freebies, en scrapsets waar je voor moet betalen. Hier staan er heel veel http://www.digiscrapdepot.com/freebies/ ... s/102.aspx Er is laatst ook een topic geweest waar nogal wat linkjes in gegeven werden. Daarnaast ook gewoon een zoeken met google.
zie de mooiste banners voorbij komen...chapeau!.....heb PSP maar dan houd het ook wel op...is er ergens een soort van " uitleg" hoe je die prachtige banners kan maken...voor iemand zo als ik?