bij photobucket kun je hem zelf wat groter maken.. handig die site, ik wist niet dat je ze zowat kant en klaar kon downloaden.
als je hem via photobucket hebt geupload kan het zijn dat hij hem zelf verkleind heeft, dat was gisteren met mijn banner ook gebeurd. je kan hem ook makkelijk op www.tinypic.com uploaden. ps: gratis sraps/plaatjes etc. http://www.simplycleandigiscraps.com/th ... at&catId=9
Ik load hem up via photobucket. Alleen staat ie bij mij ingesteld op 320 x 240 Medium. Dan zal die vast op een andere moeten?
@acire en diaantje... mooie banners hebben jullie zeg? Hoe krijg je je foto er zo mooi inverwerkt? Vertel me, wat is jullie geheim
probeer hem even als large te uploaden. heel veel layers (laagjes) gebruiken. beetje gummen, 'fotolijstjes' zoeken op internet. je kan het beste een tutorial zoeken over het programma dat je gebruikt.
wendy.. net als wat Acire zegt.. zo heb ik het ook gedaan..is mijn eerste keer hoor...dus is eigenlijk een probeerseltje.. Heb de achtergrond met screenhunter gecopieerd, toen paintshop geopend, die achtergrond erin gezet,nieuw laagje, foto erin, beetje gummen, nieuw laagje , tekst erin etc..het kan w.s nog makkelijker..maar vind het voor een eerste keer best goed (al zeg ik het zelf hiihihi)
wat die fotolijstjes betreft...waar haal jij ze vandaan meis?..en waaronder moet ik ze gaan zoeken als ik google ...scrap lijstjes?
ik zoek dan op frames/free frames/ free scrap frames. je kan ook zo'n setje downloaden daar zitten frames bij, ahtergronden en andere dingetjes die bij elkaar passen. (ook net ontdekt)
oh fantastisch..ga gelijk op jacht...heb toch niets anders te doen vanmiddag hahahahah thanx voor de tip meis..
Hmmm... niet helemaal zoals jullie, maar het is me nog best goed gelukt zeg ik zo... Begin het geloof ik een beetje onder de knie te krijgen hihi.