wie wil voor mij even uitrekenen

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door roosje1201, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

ik weet niet precies wanneer mijn eisprong was nu hebben we wel 20 jan geklust en hier ben ik dus ook zwanger van hoe lang ben ik nu dan al ik dacht zelf 6.4 week.
    maar toen ik een echo ging maken week geleden 14 feb toen zij die vrouw van de echo dat ik 6.4 week was maar dat klopt dan toch niet want toen was ik 5.3 week

dank je wel

liefs mij

2. Beastie

Beastie VIP lid

9 jul 2007
    10.314
    1
    0
    Tekenaarster
    Zuurkoolcity
    Toch moet je maar de echo mevr. geloven ... die meten je beeb en rekenen dan uit hoe ver je bent. Dat is ook wat de vk aanhoud...waarschijnlijk zwanger geworden van oude zwemmers ;)

3. roosje1201

roosje1201 Actief lid

20 aug 2007
    327
    0
    0
    hoi hoi

nou dat kan niet echt want we waren even in een pauze baland dus dat kan niet van oude zwemmers zijn

lief mij

4. Life in Pink

Life in Pink Niet meer actief

Hoi roosje,

Het kan wel zijn dat het vruchtje iets op schema voor ligt met de groei.
    Technisch gezien lijkt het dan echt niet te kloppen, maar de embryo ligt dus wat voor op groei. Maak je er niet druk om.

Wat ook kan is dat je die twee weken erbij krijgt, heb je die er zelf wel bij opgeteld? Je moet dus niet tellen vanaf 20 jan, maar 2 weken ervoor (bij de meeste vrouwen is dit de eerste dag van hun laatste menstruati geweest).

Derde mogelijkheid is dat je eventueel een eerdere eisprong hebt gehad, of dat het vruchtje dus eerder is ingenesteld!

Succes ermee, en geniet er juist van, je krijgt een paar dagen kado!

Deel Deze Pagina