Hallo allemaal, Mijn moeder pendelt al een aantal jaren voor zwangere vrouwen naar het geslacht van hun kindje. Ze heeft tot nu toe voor iedereen in de familie de juiste uitslag gependelt. Voor mijn eerste kindje pendelde ze een meisje, dat was goed. Nu heeft ze een jongetje gependeld en over een maand weten we of dat klopt. Toen ik haar vertelde dat er op deze pagina veel vraag was naar pendelen heeft ze aangeboden om te pendelen. Vandaag kun je een verzoek sturen tot 17.00 vanavond. Stuur mij een pb met je voornaam+achternaam (meisjesnaam)+geboortedatum+vraag. Ik geef dit door aan mijn moeder.
Je kunt woensdagochtend 5 februari tussen 7.00 en 10.00 een verzoek sturen, mijn moeder zal dan woensdagmiddag proberen alle verzoeken te beantwoorden. Vermeld nogmaals je Voornaam+meisjesnaam+geboortedatum+vraag. Alle verzoeken die na 10.00 worden gestuurd worden verwijderd, alle verzoeken die maandag na 17.00 werden gestuurd zijn ook verwijderd.
De middag is nog niet voorbij ik was dit keer ook op tijd, heb ik nog geen antwoord. Komt vanzelf wel
De dames die nog geen reactie hebben ontvangen moeten nog even wachten, er is iets tussen gekomen waardoor mijn moeder vanmiddag niet de tijd heeft gehad om iedereen die een verzoek heeft gestuurd te pendelen. Ze zal proberen vanavond nog wat verzoeken te beantwoorden en anders word het morgen.