Wie wil weten wat het wordt en waarom?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roze78, 23 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Niet meer actief

Toen ik zwanger was van de eerste, wist ik dat het een jongen werd, niet door een echo, maar gewoon het gevoel. Het was zo sterk dat ik zelfs echte jongens kleertjes heb gekocht.
    Toen ik 37 weken heen was, ging ik op medische indicatie naar het ziekenhuis, kreeg een echo en zag een wormpje tussen de benen van de baby. Het werd dus inderdaad een jongen!

Bij de 2e zwangerschap, had ik weer een sterk voorgevoel, ik was anders zwanger en ik zei ook, toen ik er achter kwam dat ik zwanger was, dat het een meisje zou worden!
    met 20 weken een pretecho laten maken! Ik had gelijk!

Ik weet niet hoe het komt, maar ik zie iemand met een dikke buik en weet wat het wordt!
    Ach.misschien ben ik er wel gevoelig voor!

xxx
    Daan

2. Marjanne

Marjanne Fanatiek lid

13 mrt 2006
    1.912
    0
    0
    Noord Holland
    Nee hoor ik probeer sterk te zijn en hoef het niet te weten.
    Mannetje is nu aan het twijfelen of hij het wel of niet wil weten. We hebben nog een week voor de screeningsecho.

3. asjuh

asjuh Fanatiek lid

28 dec 2005
    3.028
    0
    0
    mama en huisvrouw
    noord-Brabant
    wij willen het ook heel erg graag weten .maandag moet ik toevallig bij de gyn komen :D alleen kan mijn mannetje dan niet mee .dus even kijken of ik het dan nog kan volhouden tot 2 okt. als we de 20 weken echo krijgen.
    het is meer practisch .voor een naam , kamertje en kleertjes kopen ( en veeeeeel te nieuwschierig aangelegd ;)

4. charissa1979

charissa1979 Fanatiek lid

19 dec 2005
    1.827
    0
    0
    Ziekenverzorgende
    Overijssel
    Wij willen het niet weten, eigenlijk allebei vanaf begin gezegd.
    Allebei is reuze welkom!
    De babykamer hebben we toch al in neutrale kleurtjes.
    Ik moet ook zeggen dat ik nieuwsgierige ben naar hoe de beeb eruit ziet dan of het een jongen/meisje wordt!

5. jantina

jantina Fanatiek lid

13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Jaaahhhhhh ook ik wil het heel graag weten voor ik beval.ben ontzettend nieuwschierig. maar wat bij mij een hele grote rol speeld is dat mijn moeder ergstig ziek is en geen bevalling zal meemaken, of er moet een wonder gaan gebeuren! Dus alles wat ik teweten kan komen dat kunnen ze haar dan teminste niet meer afnemenen.

6. Loeki2

Loeki2 VIP lid

3 jun 2006
    16.265
    1
    0
    WIj willen het wel weten, idd veel te niewusgierig om nog ruim een half jaar te wachten.

7. melody

melody Bekend lid

29 mrt 2006
    672
    0
    0
    Ik wilde ook direct weten wat het wordt. mn vriend twijfelde eerst maar werd later toch ook heel nieuwschierig.
    We weten het nu dus ook! en we vertellen het ook gewoon aan iedereen, en je merkt wel dat veel mensen dan heel verbaasd reageren.
    Maar waarom zouden we er een geheim van moeten maken?
    Dan zou ik helemaal niks kunnen laten zien van de kleertjes en het kamertje want daar zit al heel wat roze bij!

Mijn reden waarom ik het wou weten? tsja gewoon nieuwschierigheid denk ik, ik zag geen reden om er 9 maand op te moeten wachten en ik vindt het ook makkelijker met kleertjes kopen enzo.

8. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hoi hoi

mijn man wilde graag weten wat het word ik eigenlijk niet maar ja het is ook zijn kind enik vond het bij nader inzien wel gemakkelijk met kleertjes kopen omdat ik vind dat alles heel erg gericht is op een jongen of op een meisje

9. Jucade

Jucade VIP lid

20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Ik sluit me aan bij Charissa 1979!

10. Sanne

Sanne Fanatiek lid

18 sep 2005
    3.691
    0
    0
    verzorgende
    limburg
    Wij willen ook weten wat het word, ook puur uit nieuwsgierigheid en omdat we niet kunnen wachten tot januari.
    Woensdag krijgen we een pretecho dus ben benieuwd :)

11. anniek

anniek VIP lid

5 feb 2006
    8.512
    0
    36
    begeleiding
    nl
    ik heb eigenlijk geen mening!
    Ik heb altijd geroepen het niet e willen weten!
    Maar mijn vriend wil het graag weten.
    Ik vind het allebei leuk.
    dus ik heb zoiets van als hij het f=graag wil weten, nou oke dan.

12. jojo22

jojo22 Lid

4 aug 2006
    40
    0
    0
    mijn vriend wil het ook niet weten daarom is het maar beter dat ik het ook niet weet want dan vertel ik het toch, ik vind het nu ook wel spannend en straks als ik aan het bevallen heb ik zoiezo iets om naar uit te kijken.
    Ik denk trouwens dat het een jongetje wordt maar.

13. NikkiF

NikkiF Fanatiek lid

17 jan 2006
    3.554
    0
    0
    Wij willen het ook niet weten. We hebben een envelop met het verlossende antwoord in huis, maar toch is die nog dichtgeplakt !

Het is spannender zo. De kleertjes die we hebben zijn echt niet allemaal creme, er zijn wel meer kleuren die leuk zijn voor jongens en meisjes. Wel hebben we niet zo'n hele berg kleren gekocht. Mijn man koopt nog een paar dingetjes als de kleine er is, typisch jongen of meisje.

Ik denk dat het misschien net is wat je op het laatst nodig hebt, als je aan het bevallen bent en je hebt geen kracht meer . net die laatste spanning en nieuwsgierigheid !

Gelukkig kan iedereen zelf kiezen of ze het willen weten of niet .

Groetjes,
    Nikki F

14. pim

pim Fanatiek lid

22 sep 2005
    3.970
    0
    36
    Nijmegen
    Ik vind het nu ik het einde van de zwangerschap begin te naderen steeds leuker te vinden dat we het niet weten!

Pim

15. Niet meer actief

ik wil het ook graag weten en mijn man.tja die is nu al overtuigd van wat het gaat worden dus hem maakt het niet uit of we gaan kijken of niet.

:D

16. Robyn

Robyn Bekend lid

23 mei 2006
    732
    0
    0
    Ambtenaar
    Naarden
    Wij willen het ook niet weten. We vinden het gewoon leuk om die verassing tot de bevalling te bewaren. Ik vind het ook een sprot om leuke dingen te kopen die zowel voor een jongen als voor een meisje zijn.

17. Pientje

Pientje Fanatiek lid

17 apr 2006
    4.086
    0
    0
    stay-at-home-mom!!
    Noord-Holland
    ondanks dat ik mega nieuwsgierig ben,willen wij het niet weten.
    Wij hebben zoiets van, we hoeven niet alles te weten.
    Vind het superleuk om bij de bevalling zelf te kijken wat het is.
    Ook vind ik het raar als ik al weet wat er in me groeit.
    Mijn vriendin wist dat ze een jongen kreeg en vertelde dat ook aan iedereen,nou vond het echt raar om te weten wat er in haar zat als ik haar elke keer zag.
    Maakt voor mij de bevalling extra spannend.

18. Anabella

Anabella Fanatiek lid

2 feb 2006
    2.742
    1
    0
    Sinds ik weet wat het is, heb ik een band met mijn kind.
    Het voelt alsof ik hem nu al ken.
    Ik weet niet wat dat is.
    We hebben het alleen aan naaste familie verteld, die wilden het ook ZO graag weten!
    Maar de rest zal nog even moeten wachten.

19. Jantien

Jantien Bekend lid

20 feb 2006
    906
    0
    0
    Wij wilden het weten, omdat mijn schoonvader ernstig ziek is (geweest).
    Hij droomt van een kleinzoon en als er voor de bevalling iets met hem zou gebeuren (goddank nog steeds niet) dan konden we zijn droom misschien in vervulling laten gaan.

Maar bij 3 echo's was het 2 keer het ene geslacht en 1 keer het andere. Dus al met al weten we het nog niet.

Ik kan er niet wakker van liggen, maar stel mijn schoonvader redt eind november niet dan zou ik het wel heel erg vinden om het hem niet te kunnen vertellen.

20. jacoba

jacoba Fanatiek lid

6 mrt 2006
    3.436
    0
    0
    tollebeek
    ik word nu pas echt nieuwschierig wilde het eerst niet weten . Maar ze konden het niet zien op de echo zat telkens een handje voor.

waarom ik het nu wel wil mijn dochter wil dolgraag een broertje zodoende ben ik erg nieuwschierig geworden voor mezelf maakt het niet uit wat het word maar ik hoop voor mn dochter dat het een jongetje word :D

Deel Deze Pagina